Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
    nvidea <-> ATI... een eeuwige discussie... nja... zowel beide kaarten zijn zeer goed

owja, ik denk dat je zelfs met een ATI 9250 al gesteld zult zijn... want gamen doe je precies niet veel aangezien je zo'n trage pc hebt... en natuurlijk zoals sibi zei: extra geheugen aankopen, op z'n minst nog es 128MB er bij!

edit: en die ATI kan je al krijgen voor zo'n €60 dacht ik...
    Neen de 6600GT is beter.

punt andere lijn.

De 9800Pro (R350/R360) wordt al een tijdje niet meer geproduceerd.

Nuja die 2 bovenstaande VGA's moet hij toch niet kopen, met zijn systeem zou het gewoon de boel bottlenecken.

Een 9250 of 9550 (max.) zal nog te doen zijn.

Koop zeker extra RAM geheugen. minstens 256Mb erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
      Paar donutjes getrokken, de achterbanden zijn eraan voor de moeite..
      Grmbl, zie ik daar mijn turbo skin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
        Grmbl, zie ik daar mijn turbo skin
        Gevonden op een Duits LFS-forum, ik wist niet dat die van jou was..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
          bij mij lukt het met een 1.5jaar oude pentium 4
          2.6gigahertz 512mb ram
          en mijn grafische kaart
          intel(R) extreme grafics...

wat dachten jullie van een race te doen tegen een ander forum (tb of autoweek...)
          bij m'n pa juist hetzelfde, alleen zit er nog een Geforce FX5200 128MB in
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
            Gevonden op een Duits LFS-forum, ik wist niet dat die van jou was..
            Hij komt vandaar denk ik , maar ik rij niet zo veel met de turbo , daarmee dat je het wss niet wist, kijk maar eens in het skin topic pagina 1, daar heb ik hem gepost

Comment

• zeg ken, met welke skin rijd je voor je GTI? want ik zag enkel een witte auto
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Die civic, die sas enn keertje gepost heeft , zie skin topic 1e pagina

Fok, server down

Comment

• ZALIG!! geraced op ocr test 4.
                  Met de GTI word je er weggeduwd dus ik nam de turbo, met succes!
                  2 racen meegedaan, 2 keer gewonnen
                  En tevens mijn nieuwe rapste tijd! 1:28:33 !!

ps: ook nog 2 screentjes van car park gister
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• komt er nog iemand op de AW server, ik zit er nu alleen op
                    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
                      komt er nog iemand op de AW server, ik zit er nu alleen op
                      uh, zit ji jop de aw server? die is toch off line, ik geraak er altans niet op :S

Comment

• awforum
                        autowereld

zoek anders eens tussen de servers, maar ik zit erop

hier zie je wat er gebeurt als je vergeet te remmen na het rechte stuk:
                        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• precies of ik de naam niet weet
                          Ik ga via een vluggere weg, ga naar specifieke server, veel handiger en je moet niet zoeken naar de host naam

edit, en dan nog , hij staat niet in de lijst, en ik kan niet verbinden met de server

Comment

• in welkeen zit jij dan?

Comment

• pff, hier en daar, binnen en buiten, raceje meepikken.

op dit moment nergens

Comment

• kom naar nettika finland 4

Comment

• Aja Ken, 'k heb gisteren nog een 1.34.93 kunnen rijden met de GTI

Comment

• Ik geraak met mijne johnycar niet verder dan 1.45.75 als beste tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                                      Ik geraak met mijne johnycar niet verder dan 1.45.75 als beste tijd.
                                      Ik 1.42.xx en niet sneller

Comment

• ik kan de host niet vinden, en als ik naar de lijst kijk ziet het awforum er niet tussen...

btw, ik kan niet onder de 1:40

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                                          Aja Ken, 'k heb gisteren nog een 1.34.93 kunnen rijden met de GTI
                                          Damn goe gereden
                                          Ik geraak echt nie onder de 1:35:23 , heb het al 3 keer gereden maar geraak er echt niet onder
                                          *ooit wil ik ook eens in de 1:34 rijden *

Comment

Working...
                                          X