Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
nopes"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
stomme vraag
kan er mij iemand mss es uitleggen hoe dat eigenlijk allemaal zit met die verschillende versies van LFS? S1 en S2 enzo, ik volg et eigenlijk nie zo goed
btw, weet er iemand of daar een retail-versie van bestaat?
je kan het via een duitse site bestellen ebbek gehoord...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagenstomme vraag
kan er mij iemand mss es uitleggen hoe dat eigenlijk allemaal zit met die verschillende versies van LFS? S1 en S2 enzo, ik volg et eigenlijk nie zo goed
(denk ik)2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oregonzo'n servertje runnen kost volgens mij nogal wat aan upload...
Dus gTa, laat je upload maar even zakken
@ the rest : waar spelen we voort?
owja, je zou me morgen of zo die setup nog es moeten doorsturen, want dan zit ik op m'n pa z'n pc2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Mijn wagen heeft een nieuw aeropakketBijgevoegde Bestanden
Comment
-
allemaal in netikka 4 finland voorlopig?????"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
sledge, staat jouw skin hier ergens, want kzie graag andermans skin tijdens het rijden?"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba1.34.24 met de GTI
Eat that baby
Very NICE!
Ik moet dringend weer gaan trainen!
PS: met welke setup heb je dat geflikt?
Zijn er nog andere aan het racen? Gaaan we nu met de AW leden een public inpalmen en iedere outsider bannen? of is dat plan iets te wreed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957Fok, hoe doe je dat ?
Very NICE!
Ik moet dringend weer gaan trainen!
PS: met welke setup heb je dat geflikt?
Zijn er nog andere aan het racen? Gaaan we nu met de AW leden een public inpalmen en iedere outsider bannen? of is dat plan iets te wreed?
-laten we wel een rally-server kiezen...-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagenstomme vraag
Comment
Comment