Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HELP aub!
Zit nu op de laptop, download LFS , open winzip en hij zipt heel LFS, ik krijg alle skins, circuits, ..
Kom ik dan LFS.exe tegen, open hem dan geeft hij een error
'is LFS correctly installed on hard drive?'
wat kanik hiertegen doen? ga het nu opnieuw downen.
HELP aub!
Zit nu op de laptop, download LFS , open winzip en hij zipt heel LFS, ik krijg alle skins, circuits, ..
Kom ik dan LFS.exe tegen, open hem dan geeft hij een error
'is LFS correctly installed on hard drive?'
wat kanik hiertegen doen? ga het nu opnieuw downen.
Gisteravond besteld ja. Heb dan toch maar voor het eerst de cc bovengehaald. Nu nog even bang afwachten of ik alles goed heb gedaan (de eerste keer een cc gebruiken is eng )
Maar het gevoel om met 20 man de eerste bocht ingaan is ongeloofelijk. De races zijn ook veel langer en cleaner dan op de demo servers.
Gisteravond besteld ja. Heb dan toch maar voor het eerst de cc bovengehaald. Nu nog even bang afwachten of ik alles goed heb gedaan (de eerste keer een cc gebruiken is eng )
Maar het gevoel om met 20 man de eerste bocht ingaan is ongeloofelijk. De races zijn ook veel langer en cleaner dan op de demo servers.
kan er mij iemand mss es uitleggen hoe dat eigenlijk allemaal zit met die verschillende versies van LFS? S1 en S2 enzo, ik volg et eigenlijk nie zo goed
btw, weet er iemand of daar een retail-versie van bestaat?
je kan het via een duitse site bestellen ebbek gehoord...
ik was dus verkeerd blijkbaar... als je S1-licensie koopt, unlock je een deel van alle parcours & wagens, koop je de S2, kan je ze allemaal unlocken
Comment