ik zit op netikka 4 voor het moment... en euhm...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
1.14 ???:o"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'eraap! kijk eens naar de reclameborden en het plakaat boven de finishlijn!"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
nee, want hij haalt alle skins en pakketen uit je datamap"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957HELP aub!
Zit nu op de laptop, download LFS , open winzip en hij zipt heel LFS, ik krijg alle skins, circuits, ..
Kom ik dan LFS.exe tegen, open hem dan geeft hij een error
'is LFS correctly installed on hard drive?'
wat kanik hiertegen doen? ga het nu opnieuw downen.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsHeb je die S2 Versie gekocht?
Zalig!
Maar het gevoel om met 20 man de eerste bocht ingaan is ongeloofelijk. De races zijn ook veel langer en cleaner dan op de demo servers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledgeGisteravond besteld ja. Heb dan toch maar voor het eerst de cc bovengehaald. Nu nog even bang afwachten of ik alles goed heb gedaan (de eerste keer een cc gebruiken is eng )
Maar het gevoel om met 20 man de eerste bocht ingaan is ongeloofelijk. De races zijn ook veel langer en cleaner dan op de demo servers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Selscc?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagenstomme vraag
kan er mij iemand mss es uitleggen hoe dat eigenlijk allemaal zit met die verschillende versies van LFS? S1 en S2 enzo, ik volg et eigenlijk nie zo goed
btw, weet er iemand of daar een retail-versie van bestaat?
je kan het via een duitse site bestellen ebbek gehoord...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment