Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het heeft lang geduurd, maar ben eindelijk in de 1:34 geraakt

weliswaar helemaal achteraan maar het is een begin
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
      Het heeft lang geduurd, maar ben eindelijk in de 1:34 geraakt

weliswaar helemaal achteraan maar het is een begin
      Hoe zet je die snelheid digitaal?

Comment

• opties => beeld => digitale snelheidsmeter: ja

Comment

• Ja lap paypal da ga dus ook niet.

Ik moet een bankkaart hebben met het Visa of Mastercard logo, ik heb een Maestro logo wat toch van Mastercard is ???

Dan moet ik een security nummer van 3 cijfers invullen die op de achterkant van je kaart staat en die is er niet !

Kga het nu maar proberen via moneybookers.

Comment

• Hoe zit dat dan? krijg je een bestand doorgestuurd via mail? of krijg je gewoon een serial nummer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
              Hoe zit dat dan? krijg je een bestand doorgestuurd via mail? of krijg je gewoon een serial nummer?
              Eerst moet je een account maken bij LFS, dat kan nu al je krijgt dan gewoon de demo status.

Na de betaling krijg je een mail met verdere informatie om je S2 of S1 licentie te unlocken.

Comment

• hoe werkt da juist me paypal

ik ben daar helemaal nie zo in thuis

en op die duitse site krijgt ge blijkbaar nen cd-rom via de post

Comment

• Ik wil dat ook hebben, ma ik koop liever niets via internet

Comment

• en hoe zit het als je LFS moet updaten? dus van versie 0.5P zoals het nu is naar bv. 0.5Q?
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                      hoe werkt da juist me paypal

ik ben daar helemaal nie zo in thuis

en op die duitse site krijgt ge blijkbaar nen cd-rom via de post
                      Ik zou zeggen probeer via Moneybookers als je on-line banking doet en geen CC hebt.

Als je wel een CC hebt ga via de LFS website.

Bij Paypal moet je volgens mij nog altijd met een CC geld op je Paypal account zetten want ik kan nergens via on-line banking geld op die account zetten.

Via Moneybookers gaat dit wel en als ik zo wa gegoogeld heb is Moneybookers veiliger dan Paypal.

Bij Moneybookers zet je gewoon geld op die account en dan betaal je via die account aan LFS geen CC nodig juist een bankrekening, je krijgt ale informatie over hun bankrekening en je krijgt een user ID die je bij de mededeling moet zetten en zo zetten ze dat op je Moneybooker account.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                        en hoe zit het als je LFS moet updaten? dus van versie 0.5P zoals het nu is naar bv. 0.5Q?
                        Als het bv. een S3 license wordt moet je volgens mij trug bijbetalen anders krijg je gewoon de update ???

Ik weet het niet juist.

Comment

• m'n snelste tijd momenteel
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• waar zit je ergens? anders kom ik ook ff af met de turbo

Comment

• Wanneer komt de AW-server terug on?

Comment

• ms of iemand anders, zit je te spelen? zet eens een server neer, dan kom ik ook af !!

Comment

• Ik heb net een setup gedownload, die staat dus nu op men bureaublad, iemand enig idee hoe ik die in dat spel krijg of hoe ik die in de eerste plaats moet openen?

Comment

• gewoon knippen en plakken in de map data => settings
                                    dan selecteer je hem in de pits

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                                      gewoon knippen en plakken in de map data => settings
                                      dan selecteer je hem in de pits
                                      waar vind ik de map data :s (absolute computerleek)

Ok heb even verdere gekeken dan men neus lang is!
                                      dank u

Comment

• Ok nu staat da in de map maar nu vind ik het ni in het spel. zucht

Comment

• raar, zelfs ik heb al eens zon setup geprobeerd (wel zonder effect, hij lag mij nie)
                                          en toen kon ik hem wel selecteren :s

Comment

Working...
                                          X