Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die zijn speciaal gecodeerd.
    Zo zijn er O.5 Alpha , O.5 P , 0.5 L , 0.5 K demo setups.
    Deze setups zijn niet compatibel met die van de full game...

Raar maar waar

Beste is nogaltijd zelf een setup maken, iedereen heeft immers een eigen rijstijl, newaar? =)

Greetz,
    Oregon

Comment

• ik kan zelfs men zelfgemaakte skins niet selecteren, wil er iemand dat nog es stap voor stap uitleggen plz

en ook es uitleggen hoe je in godsnaam een turbo moet besturen zonder dat hij spontaan cirkels begint te draaien
      Last edited by ; 01/08/2005, 19:04.

Comment

• Server terug online !

Comment

• hoi, hier bennik (minuutje hoor)

Comment

• Voor het eerst OVERtuigend onder de 1:39 gegaan met 1:38:99

Comment

• eentje van mij en maxime sels

PS. wat denken jullie van men nieuwe skin ? (ng wel niet helemaal af )

Antwerpen is't Stad
              en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé
                eentje van mij en maxime sels
                Oei, ik sta scheef

Comment

• iedereen naar de aw server, ik ben er alleen

Comment

• De AW server is zo leeg...
                    Daarjuist was Dieter er nog, nu ik alleen

Comment

• laat nooit, maar dan ook nooit ken alleen met je auto...

2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• euhm... nu ja...

2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ok, ik heb gemerkt dat mijn rijgedrag niet altijd even geweldig is, om het zelfs harder te zeggen...ik geraak niet eens onder de 1.50. Ken was zo vriendelijk mij te vertellen dat het van groot belang is dat je niet slipt in de bochten, dus ik proberen door heel rustig te rijden. Nu merk ik dat ik zelf tegen 50 km/u in de eerste bocht helemaal doorslip, hoe kan ik dit vermijden?

Comment

• dastof, waar zit je ergens? De server is off line, ale, ik geraak er nie meer op. Dan kan ik eens naar uw weggedrag kijken, en mss uw probleem oplossen.
                            Op welke server zit je? Dan kom ik af !

Comment

• mijn gti heeft overstuur
                              help mij
                              en wat doen die differencielen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                                dastof, waar zit je ergens? De server is off line, ale, ik geraak er nie meer op. Dan kan ik eens naar uw weggedrag kijken, en mss uw probleem oplossen.
                                ocr test4

Comment

• Server was offline door die pokke auto-logoff van Skynet (nochtans aangekruisd in Internet-intellingen dat 'ie NIET automatisch moet uitloggen), nu weer online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                                    dastof, waar zit je ergens? De server is off line, ale, ik geraak er nie meer op. Dan kan ik eens naar uw weggedrag kijken, en mss uw probleem oplossen.
                                    Nu weer even niet, de gazon wacht :s. Maar door op het slippen te letten toch al 3sec eraf gedaan, nu 1.47 .

Comment

• Hierjuist 2 keer een 20 ronden race gereden, 1 woord ZALIG!
                                      gta heeft 2 keer gewonnen (pff *zucht*)
                                      en ik mijn rondetijd verbeterd ! 1:34:79
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Slecht nieuws.

Aangezien je om een server te hosten je firewall moet uitschakelen, sta je dus bloot aan malafide personen. Nou deed ik al dik twee weken de moeite om te hosten, en ik deed dat met plezier.

Blijkt nu dat ik de voorbije dag én een aantal keer vorige week, het slachtoffer ben geweest van pogingen tot "inbraak". Aangezien ik m'n PC niet naar de kl°ten geholpen wil zien door onnozelaars die denken dat dergelijke vorm van "terrorisme" grappig is, kan ik dus niet anders dan het hosten een halt toe te roepen.

Althans, toch dat permanent hosten. Als ik er zelf bij ben, dan wil ik graag nog hosten. Maar 'm ganse dagen op laten staan lijkt dus niet te vertrouwen.

Ik vind dit uitermate jammer, maar "men" dwingt mij daartoe buiten m'n wil om. Ik hoop op jullie begrip.

Greetz,

Gilles

Comment

• We waarderen uiteraard dat je de afgelopen 2 weken je PC ter beschikking stelde.

Maar normaal kun je je firewall zo instellen dat 'em bepaalde applicaties/poorten wel doorlaat.

Ik zal eens proberen uit te zoeken welke instellingen je moet doen, maar weet niet of het gaat lukken want mijne router crashed altijd als ik die pagina wil openen.

Comment

Working...
                                          X