Nog iemand die ergens aan't racen is?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erzeg maar een server en ik kom af
Hoewel ik ben weeral 5sec verbeterd tegenover gisteren...nu 1.45 . Heb hiervoor wel de verhoudingen moeten aanpassen.
p.s. Heeft er iemand een tip wat ik met bandenspanning/ophanging kan doen om meer grip te verkrijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957ik zoek oook een server!! Anders doen we zoals vanouds en zoeken we een lege public en bannen iedereen die niet van AW is
Nelsdirs racing server is leeg, ik zit daar2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastofik zal ook nog eens komen slakken!
Hoewel ik ben weeral 5sec verbeterd tegenover gisteren...nu 1.45 . Heb hiervoor wel de verhoudingen moeten aanpassen.
p.s. Heeft er iemand een tip wat ik met bandenspanning/ophanging kan doen om meer grip te verkrijgen?
dus
je bent niet de slechtste
ik kom
Comment
-
mijn snelste was 1.50 met haperent beeld (heb maar 128mbRAM)"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007Maar normaal kun je je firewall zo instellen dat 'em bepaalde applicaties/poorten wel doorlaat.
Ik zal eens proberen uit te zoeken welke instellingen je moet doen, maar weet niet of het gaat lukken want mijne router crashed altijd als ik die pagina wil openen.
Dan komt m'n server weer online, als dat lukt. Erewoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanHet is idd erg tegenwoordig. Maar je moet niet je hele firewall openzetten (heb je trouwens een hardware of software-firewall ?), enkel poort 63392 is voldoende (beide richtingen)
Kan je me anders 'es uitgebreid zeggen wat ik moet doen (stap voor stap) ? Ben niet zo'n PC-bozo.
Zal wel nog niet voor sebiet zijn, ben m'n desktop volledig aan 't cleanen. Die CWS-dingen zijn blijkbaar niet makkelijk te verwijderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa't Is Norton Internet Security.
Kan je me anders 'es uitgebreid zeggen wat ik moet doen (stap voor stap) ? Ben niet zo'n PC-bozo.
Zal wel nog niet voor sebiet zijn, ben m'n desktop volledig aan 't cleanen. Die CWS-dingen zijn blijkbaar niet makkelijk te verwijderen.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Ik zit eindelijk ook onder de 1:35Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment