Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoi .

Comment

• Ik zou jullie graag allemaal nog eens vies afdrogen, zeer graag, maar mijn LFS-computer hangt niet meer op internet.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Ik zou jullie graag allemaal nog eens vies afdrogen, zeer graag, maar mijn LFS-computer hangt niet meer op internet.

Ik heb voor het eerst sinds maanden nog eens kunnen rijden. Super!
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Je kan mij meestal vinden op de servers van WS .

Voorbeeldje: WS.C o Kyoto Cruise, hebben ook drift server, enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
            Je kan mij meestal vinden op de servers van WS .

Voorbeeldje: WS.C o Kyoto Cruise, hebben ook drift server, enz.
            Ik op CTRA (het vroegere UKCT)
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Die BMW eenzitter (niet de F1, maar een licht tweeliter-dingie) rijdt echt wel fijn. Nog trager dan de FOX, is mijn indruk, maar zeker leuk om online met 20 van die single seatertjes aan de startlijn te staan. Proper rijden is de boodschap, want veel power-overschot is er niet!
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Dat is een Formule BMW. Hij heeft geen 2l maar een 1,2l uit verschillende BMW moto's. En hij rijdt inderdaad prettig (maar het is dan ook een BMW he )
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Op mijn LFS desktop zag ik bij toeval dat een online rondje van me niet overdreven ver van het wereldrecord zat (WR), op Fern Bay Club met de GTI. Enfin, 1,2 seconden is niet véél als je ziet hoever ik op andere circuits achterhinkel. Dan maar even een 'hotlap' gaan rijden die ik upgeload heb in de charts.

Blijkt er een "Main Hotlap Chart" te bestaan, waar je elk circuit met een andere wagen aflegt en zo overal de benchmark (103% van het WR) probeert te halen.

Dit zijn dan de opdrachten en de huidige benchmark:

XFG on FE club 0:51.098
                  XRG on SO sprint1 1:04.869
                  XRT on BL gp 1:25.881
                  RB4 on SO long rev 1:55.865
                  FXO on FE green 1:19.269
                  LX4 on KY oval 0:53.498
                  LX6 on FE black rev 2:51.928
                  MRT on FE gold 1:31.392
                  UF1 on AS cadet 1:09.062
                  RAC on KY national 1:57.585
                  FZ5 on AS national 2:01.787
                  FOX on WE interntl rev 1:36.779
                  XFR on SO town 1:22.616
                  UFR on KY national 1:50.859
                  FO8 on WE interntl 1:23.955
                  FXR on AS historic 2:23.170
                  XRR on AS grand prix 2:42.740
                  FZR on KY gp long 2:13.498

België staat in de landenrangschikking die hiervan werd afgeleid op plaats 20, foei
                  Last edited by Lotuzzz; 16/05/2008, 11:33.
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Op mijn LFS desktop zag ik bij toeval dat een online rondje van me niet overdreven ver van het wereldrecord zat (WR), op Fern Bay Club met de GTI. Enfin, 1,2 seconden is niet véél als je ziet hoever ik op andere circuits achterhinkel. Dan maar even een 'hotlap' gaan rijden die ik upgeload heb in de charts.

Blijkt er een "Main Hotlap Chart" te bestaan, waar je elk circuit met een andere wagen aflegt en zo overal de benchmark (103% van het WR) probeert te halen.

XFG on FE club 0:51.098
                    XRG on SO sprint1 1:04.869
                    XRT on BL gp 1:25.881
                    RB4 on SO long rev 1:55.865
                    FXO on FE green 1:19.269
                    LX4 on KY oval 0:53.498
                    LX6 on FE black rev 2:51.928
                    MRT on FE gold 1:31.392
                    UF1 on AS cadet 1:09.062
                    RAC on KY national 1:57.585
                    FZ5 on AS national 2:01.787
                    FOX on WE interntl rev 1:36.779
                    XFR on SO town 1:22.616
                    UFR on KY national 1:50.859
                    FO8 on WE interntl 1:23.955
                    FXR on AS historic 2:23.170
                    XRR on AS grand prix 2:42.740
                    FZR on KY gp long 2:13.498

België staat in de landenrangschikking die hiervan werd afgeleid op plaats 20, foei
                    Bij mij is het vooral voor de fun, niet om een beste tijd neer te zetten. En racen met die BMW waar ze het hierboven over hebben is idd echte fun! (zeker met de G25 ) Spijtig dat er veel spelbrekers zijn die je rammen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                      Bij mij is het vooral voor de fun, niet om een beste tijd neer te zetten. En racen met die BMW waar ze het hierboven over hebben is idd echte fun! (zeker met de G25 ) Spijtig dat er veel spelbrekers zijn die je rammen.
                      Vind ik nog meevallen. Op CTRA is er een tamelijk streng reglement. De eerste bocht licht ik sowieso het voetje wat, in plaats van dan plaatsen te willen winnen, zeker als ik achteraan het pak moet starten.
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gisteren een hele fijne race gehad op Fern Bay Club rev, een heel nauw circuitje.
                        Met de GTI een 8-tal (van 14) ronden op het scherp van de snee met de man vóór mij, en er niet voorbijgeraakt, ondanks vijf echte pogingen. Maar wel een erg mooi en fair gevecht, dat geeft evenveel voldoening
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Patch Z alweer!

Minieme veranderingen aan gewichtsverdeling en zwaartepunt (hoogte) bij enkele wagens, mooier lettertype en andere graphics, opgewaardeerde dashboards (dat van een XFG lijkt nu wel zéér hard op dat van een oude Punto - dito voor de zetels)...

Blijft een mooie service.
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Patch Z alweer!

Minieme veranderingen aan gewichtsverdeling en zwaartepunt (hoogte) bij enkele wagens, mooier lettertype en andere graphics, opgewaardeerde dashboards (dat van een XFG lijkt nu wel zéér hard op dat van een oude Punto - dito voor de zetels)...

Blijft een mooie service.
                            Is dit de laatste patch voor LFS3 uitkomt? Zo ja: wanneer komt LFS3 uit en wat valt daar ongeveer van te verwachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                              Is dit de laatste patch voor LFS3 uitkomt? Zo ja: wanneer komt LFS3 uit en wat valt daar ongeveer van te verwachten?
                              Geen enkel idee wanneer. Ze kunnen ook met een 0.6A uitkomen als volgende, nu is't 0.5Z
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zijn er nog die veel op de CTRA-Single Seaters1 spelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Zijn er nog die veel op de CTRA-Single Seaters1 spelen?
                                  Ik.

Ik rijd enkel op CTRA, eigenlijk. Goeie servers. En leuk punten- en license systeem
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik.

Ik rijd enkel op CTRA, eigenlijk. Goeie servers. En leuk punten- en license systeem
                                    Ik rij ook alleen maar op CTRA, alleen de single seaters

Comment

• Daarnet leuk raceke gehad. 'k Heb de laatste versie nog eens afgehaald (was al een paar maanden geleden dat ik nog gespeeld had) en 't begint weer te komen, de verslaving . Ben voorlopig nog niet echt top (lage 1:36 met de XFG op Blackwood en met een gedownloade setup (ik ben te lui...)) maar dat komt wel .

Wie heeft hier nu een full versie? Ik zou wel graag eens met andere wagens dan de XFG racen, tegen 'betrouwbaar' volk. Dan speel ik zelf wel host op afgesproken avonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                        Daarnet leuk raceke gehad. 'k Heb de laatste versie nog eens afgehaald (was al een paar maanden geleden dat ik nog gespeeld had) en 't begint weer te komen, de verslaving . Ben voorlopig nog niet echt top (lage 1:36 met de XFG op Blackwood en met een gedownloade setup (ik ben te lui...)) maar dat komt wel .

Wie heeft hier nu een full versie? Ik zou wel graag eens met andere wagens dan de XFG racen, tegen 'betrouwbaar' volk. Dan speel ik zelf wel host op afgesproken avonden.

present!

Comment

• Hoelang nog ?

Anders installeer ik het vlug opnieuw

Comment

Working...
                                          X