Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die FXO is idd een beest!
wat is ook wel een goeie wagen is die middelste van de laatste rij GTR of zo
bangelijk karreke
heb al op circuit snelste tijd gereden van 1.13 met die GTR
Ik wil registreren, maar krijg gene mail :s
en betrouw het ergens ook niet goed. Ge moet registreren, en bij het unlocken heeft 'em uw username enzo nodig, dus gaat die toch op de LFS-servers kijken of dat klopt. en als ze dan zien dat je niet betaald hebt ...
en betrouw het ergens ook niet goed. Ge moet registreren, en bij het unlocken heeft 'em uw username enzo nodig, dus gaat die toch op de LFS-servers kijken of dat klopt. en als ze dan zien dat je niet betaald hebt ...
Ze mogen de rekening opsturen.
Meneer 'Unknown' zal is lachen
Het mijne was gewoon het allereerste rondje ooit, gewoon om te tonen dat ik S2 had
D8 ik al wel hoor, maar het is toch een harde tijd .. 1.07
@ m3 : met die f08 kan je onder de 100 km/u niets aanvangen...
Ik rij dus constant in 4 de om de toeren zo laag mogelijk te houden, zo kan ik hem tenminste stabiel houden.
( ik kon enkel gas geven als de wielen recht staan... )
D8 ik al wel hoor, maar het is toch een harde tijd .. 1.07
@ m3 : met die f08 kan je onder de 100 km/u niets aanvangen...
Ik rij dus constant in 4 de om de toeren zo laag mogelijk te houden, zo kan ik hem tenminste stabiel houden.
( ik kon enkel gas geven als de wielen recht staan... )
Greetz,
Oregon
Mits een goede setup heb je natuurlijk veel meer grip, maar je zal toch nooit volgas kunnen geven in de lage versnellingen.
Daarom zijn de minder krachtige wagens ook zo fun, je kan gewoon volgas door de bochten !
Comment