Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij't vertrekken zet je'm in 3e of 4e. Dan is het vertrekken vergelijkbaar met een GT Turbo met een belabberde setup
In de bochten ga ik ook nóóit lager dan 3e vitesse en als ik een bocht neem in 4e vitesse, schakel ik op't rechte stuk dat erop volgt terug naar 3e en dan ga j'er als een speer vandoor.
Bij't vertrekken zet je'm in 3e of 4e. Dan is het vertrekken vergelijkbaar met een GT Turbo met een belabberde setup
In de bochten ga ik ook nóóit lager dan 3e vitesse en als ik een bocht neem in 4e vitesse, schakel ik op't rechte stuk dat erop volgt terug naar 3e en dan ga j'er als een speer vandoor.
Zot eeh. De eerste keer sta je op de grid op Blackwood (of hoe heet dat parcours waar we altijd op racen), 't wordt groen en *pats* achterstevoren. *lol*
Aangezien ik nu wat extra beveiligingssoftware heb draaien, denk ik dat ik binnenkort ook weer ga hosten. Maar waarschijnlijk wel de S2-versie dan. Lijkt me wel fun.
gatver, daarjuist nog ff F1 V8 gereden, fantastisch!!!! dat gevoel van snelheid en het beseft dat 1 verkeerde draai met je stuur fataal is... me wants licentie-versie!!!
overigens... die AI PRO's zijn toch ook niet de beste... ik lag al in de 1e ronde een halve ronde voor
edit: ik weet niet hoe jij in godsnaam bijna 300km/u haalt hoor gTa ik haal max. 265 met instellingen die jij geeft...
Comment