Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
    hoe doe je dat met die F1? ik geef gewoon gas rechtdoor en ik sta al met m'n neus 180° gedraaid!
    me 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
      me 2
      Manueel schakelen

Bij't vertrekken zet je'm in 3e of 4e. Dan is het vertrekken vergelijkbaar met een GT Turbo met een belabberde setup

In de bochten ga ik ook nóóit lager dan 3e vitesse en als ik een bocht neem in 4e vitesse, schakel ik op't rechte stuk dat erop volgt terug naar 3e en dan ga j'er als een speer vandoor.

Comment

• Oooh ik heb mn nieuw droombakje gevonden in dit spel: de MRT5!
        Stuurt als een kart, genoeg grip en optrekken

Comment

• Ik hoop dat ik morgen mij S2 License heb

Comment

• Gatver, de unlimited versie is AWESOME !!!

Mijn favoriete auto's zijn de XFR (de GTI-R dus als het ware) en die fenomenaal lekker klinkende Porsche-voorkant-Ferrari-achterkant-GTR (de laatste rechtsonder). Trouwens, die Mini-Cooper-Race gaat vooruit man, ongelogelijk. En héél lollig dat mugje op wielen met motor en versnellingsbak van ne moto *lol*. Geestig.

Moet zalig zijn om in 't stad (dat parcours waar je langs de zee rijdt, man hoe mooi) te racen met allemaal verschillende karren.

Of die dirt-track rallycross met 12 man van AW, 50 rondjes met gelijk welke auto (moet je wel eentje nemen waar je knobbels op kan leggen ).

Moet zaaaaalig zijn ...

Comment

• Trouwens, die oval vind ik ook wel leuk. Met de F1 nog net geen 300 per uur gehaald. Downforce op nul (ook van de AI), banden keihard, auto laag (maar niet te) en dan maar slipstreamen. Nu zat ik al aan 297. Ik moét en zal die 300-grens breken.

Ik vind de F1 best aangenaam rijden, by the way.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                Manueel schakelen

Bij't vertrekken zet je'm in 3e of 4e. Dan is het vertrekken vergelijkbaar met een GT Turbo met een belabberde setup

In de bochten ga ik ook nóóit lager dan 3e vitesse en als ik een bocht neem in 4e vitesse, schakel ik op't rechte stuk dat erop volgt terug naar 3e en dan ga j'er als een speer vandoor.

Wuss ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Wuss ...

Ok, zwier jij hier dan es een replay online waarin je toont hoe't wel moet ?

I dare you

Comment

Trouwens, die oval vind ik ook wel leuk. Met de F1 nog net geen 300 per uur gehaald. Downforce op nul (ook van de AI), banden keihard, auto laag (maar niet te) en dan maar slipstreamen. Nu zat ik al aan 297. Ik moét en zal die 300-grens breken.

ik had het ook al zitten denken, die oval zou héél plezant zijn voor enduranceracen!
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Trouwens, die oval vind ik ook wel leuk. Met de F1 nog net geen 300 per uur gehaald. Downforce op nul (ook van de AI), banden keihard, auto laag (maar niet te) en dan maar slipstreamen. Nu zat ik al aan 297. Ik moét en zal die 300-grens breken.

Met 16 online op de oval is niet leuk, maar slecht voor je hart
                      Dik tegen de 300 met 3 naast elkaar met enkele cm's tussen de wielen, dan besterf je het wel wat. Heb er zo ooit eens de leider achterstvoren getikt toen we met 3 op het recht stuk reden, en in die flauwe bocht hebben we elkaar getoucheerd. Was die pissed zeg. Maar goed, ik was 0.5sec sneller dan hem per ronde, en hij wist het, en toch tegenwerken hé

Comment

• YESSS !!!

Ik heb mijn S2 License net de mail gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                          YESSS !!!

Ik heb mijn S2 License net de mail gehad
                          wanneer ben je vrij om te ovallen?

Comment

• Mhhh dat zal voor morgenavond zijn, ga deze avond wat testen en morgen ben ik de hele dag bezig met wat jobkes.

Comment

• Heb zonet ook m'n licentie binnengekregen

Zot, die F1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                Heb zonet ook m'n licentie binnengekregen

Zot, die F1

Zot eeh. De eerste keer sta je op de grid op Blackwood (of hoe heet dat parcours waar we altijd op racen), 't wordt groen en *pats* achterstevoren. *lol*

Wat ik treffend vind : die GTI-R rijdt verdomme érg snel en lekker. Favoriete kar van me !

Comment

• Aangezien ik nu wat extra beveiligingssoftware heb draaien, denk ik dat ik binnenkort ook weer ga hosten. Maar waarschijnlijk wel de S2-versie dan. Lijkt me wel fun.

Comment

• gatver, daarjuist nog ff F1 V8 gereden, fantastisch!!!! dat gevoel van snelheid en het beseft dat 1 verkeerde draai met je stuur fataal is... me wants licentie-versie!!!

overigens... die AI PRO's zijn toch ook niet de beste... ik lag al in de 1e ronde een halve ronde voor

edit: ik weet niet hoe jij in godsnaam bijna 300km/u haalt hoor gTa ik haal max. 265 met instellingen die jij geeft...
                                    Last edited by Hans; 08/08/2005, 22:03.
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Om even aan te tonen dat online racen niet altijd even professioneel is:
                                      http://users.skynet.be/bk368139/lfs_start.avi

Comment

• Heb me nog niet aan de V8 gewaagd ik had het al moeilijk met zijn kleine broertje

Comment

Working...
                                        X