Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
313 km/u in 5e
Nu stop'k ff
*EDIT*
Foto is een beetje verfückt, zie 'k. Achja, zolang de tellerplaat er maar goed opstaatBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa*toink*
Oedoededa ?
Met slipstreamen geraak ik ergens aan 297, zonder aan 286 per uur.
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasManueel schakelen
Bij't vertrekken zet je'm in 3e of 4e. Dan is het vertrekken vergelijkbaar met een GT Turbo met een belabberde setup
In de bochten ga ik ook nóóit lager dan 3e vitesse en als ik een bocht neem in 4e vitesse, schakel ik op't rechte stuk dat erop volgt terug naar 3e en dan ga j'er als een speer vandoor.
Wuss ...
Azo met mij lachen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa*toink*
Oedoededa ?
Met slipstreamen geraak ik ergens aan 297, zonder aan 286 per uur.
M'n naft staat op 10% -denk ik- en dat is nét genoeg om 3 toertjes te rijden
*EDIT*
Toch ff wat credit geven aan Oregon, ik ben immers van zijn setup vertrokkenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaWel, ik rijd wel redelijk zuiver en m'n setups zijn best deftig (allez, voor die 2 uurtjes dat 'k al de S2 heb gespeeld), maar ik geraak gewoon niet sneller.
Dus, de wind is the key.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledgeOp dat punt moest ik net hevig remmen om em niet te raken. Top was ergens rond 335. Helaas is de replay vervormd op dat punt
@ Gilles : mijn setups zijn ook retestrakBijgevoegde Bestanden
Comment
-
316 km/u aangetikt, maar wederom te laat afgetikt.
Nog steeds zonder slipstreamenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAllez, ik geraak langs geen kanten over de 300.
Vooreerst denk 'k dat 'k te hoog in toeren rijd. En secundo : rijden jullie zonder vleugels (voor- en achteraan 0°) ?
Comment
Comment