Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb de GT Turbo nog es vanonder 't stof gehaald en er een drift-setupje op gezwierd.
Heb dan een circuitje uitgekozen met enkele strakke bochten, en dit is het resultaat. (zie bijlage)
Sommige bochten zijn nog niet 100% genomen en enkele drifts heb ik niet lang aangehouden, om de simpele reden dat ik't circuit nog niet kende en afhankelijk was van het kaartje linksboven Desalniettemin zitten er enkele strakke s(l)ideways-acties tussen !
(bestandje downloaden en uitpakken, en kleven in de map LFS/data/spr Vervolgens LFS openen en bij 'Replay' de bovenste aanklikken )
Heb de GT Turbo nog es vanonder 't stof gehaald en er een drift-setupje op gezwierd.
Heb dan een circuitje uitgekozen met enkele strakke bochten, en dit is het resultaat. (zie bijlage)
Sommige bochten zijn nog niet 100% genomen en enkele drifts heb ik niet lang aangehouden, om de simpele reden dat ik't circuit nog niet kende en afhankelijk was van het kaartje linksboven Desalniettemin zitten er enkele strakke s(l)ideways-acties tussen !
(bestandje downloaden en uitpakken, en kleven in de map LFS/data/spr Vervolgens LFS openen en bij 'Replay' de bovenste aanklikken )
Het circuit es in andere richting geprobeerd, nu nóg strakker !
bij de setup, onder je verhoudingen van je versnellingen staat er zoiets als 'eindverhouding'.
Wat is dat juist en hoe beinvloedt dat de prestaties van je wagen?
Voor de twijfelaars: als je een licentie koopt, krijg je er een volledige desktop bij, die alle stats bijhoud. Tevens kan je ook skins uploaden, zodat de automatisch gedownload word.
Zoals je ziet kun je zelfs een wallpaper gebruiken!
bij de setup, onder je verhoudingen van je versnellingen staat er zoiets als 'eindverhouding'.
Wat is dat juist en hoe beinvloedt dat de prestaties van je wagen?
Naar links gaan je versnellingen meer op topsnelheid naar rechts meer acceleratie.
Heb daarjuist eens een online race gedaan op de oval met de Formule V8.
Wat was me dat, ik ga mooi aan de kant omdat ik de blauwe vlag kreeg iedereen er voorbij en 1 sukkel vlamt vol in mijn gat.
5 seconden later werd ik gekicked/gebanned, wat en kleinzielig ventje was me da ik ging duidelijk aan de kant ik zat zelfs tegen de muur en knalt hij nog op mij en nu is em pissed
ik heb identieke dingen meegemaakt toen ik nog halo speelde op amerikaanse servers, die mensen hebben allemaal veel te grote ego's, en dat weerspiegelt zich in veel te grote wagens
Heb daarjuist eens een online race gedaan op de oval met de Formule V8.
Wat was me dat, ik ga mooi aan de kant omdat ik de blauwe vlag kreeg iedereen er voorbij en 1 sukkel vlamt vol in mijn gat.
5 seconden later werd ik gekicked/gebanned, wat en kleinzielig ventje was me da ik ging duidelijk aan de kant ik zat zelfs tegen de muur en knalt hij nog op mij en nu is em pissed
Mijn tip: blijf weg uit de grote oval servers. Ik heb hetzelfde meegemaakt, ben gekickt, ik heb terug ingelogd, eens goed van m'n oren gemaakt, en tourwagens gaan racen. Veel plezanter.
Gisteren weer een frustratiemoment gehad op lfs. Het was een online race met 15 man op Aston National, over 10 ronden. Ik reed aan de leiding met 35 seconden voor, en halfweg kom ik een achterligger tegen, die met een snellere wagen reed. (ik rij steeds met de FXO GTR, en iedereen neemt steeds de snelle FZ50 GTR, die ze niet kunnen besturen). Omdat hij dus met een FZ50 reed, kon ik em niet direct voorbij. Hij hield me op. In de laatste bocht van ronde 9 (die moeilijke chicane), spint hij, en tikt mij ook in de rondte. Hierdoor klapt er een band, geen idee dewelke. Ik mank naar de pits, en van miserie druk ik te laat de limiter in, met een 30sec penalty als gevolg. Weg overwinning
Heb al een paar mooie races gedaan op www.crash-daddys.de, 1 keer 1st, 5 keer 2de, 1 keer 3de
Echt wel goede server zitten een paar die echt snel gaan, natuurlijk ook een paar noobs maar meestal gaan ze wel uit de weg.
Gisteren was het echt zo spannend, 5 man op 1.5 seconden waaronder ik , heb het 2 ronden voor het einde moeten begeven het ging te snel en ik was nogal aant schuiven en dan rij ik nog met die 4wd en al die mannen met die RWD.
Die GTR wagens vind ik toch het plezantste, snel genoeg maar toch nog te controleren want die Formule V8 is echt wel moeilijk.
Kga nu beginnen overstappen naar de RWD auto's want men 4WD moet het toch afleggen op het rechte stuk en kwa rondetijden draaien die mannen 1:9.50 en ik geraak niet onder de 1:11.
Comment