I'm in
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenI'm in
Nog geïnteresseerden?
Comment
-
Avond in de week mag van mij ook, 20 - 22u ofzo, geen probleem
Hopelijk daagt er nog wat volk op, ja
Comment
-
-
Wanneer: nu zaterdag 13 september om 21u.
Hostnaam: AutoForum
Host wachtwoord: awlfs
Modus: demo
Track: BL GP Track
Ride: XF GTI
Doen mee:- Jerry
- Lotuzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten*grmbl*
Ik kan dan niet
Comment
-
Deju, word dat hier nu nog altijd gespeeld
Ik heb dat spel al eenen helen tijd terug van mijne pc gesmeten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAllez, Vossemans heeft 'GTI' zien staan
Maar het is ragbaar
Comment
-
Lotuzzz, welke rondetijden draai jij met de GTI op dat parcours? Als ons tijden te ver uit elkaar liggen dan wordt dat maar vrij saai met 2, tenzij er nog zijn die meedoen. Ik draai toch zeker steeds tussen de 1.36 en 1.37, heb een personal best van 1.35.25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenLotuzzz, welke rondetijden draai jij met de GTI op dat parcours? Als ons tijden te ver uit elkaar liggen dan wordt dat maar vrij saai met 2, tenzij er nog zijn die meedoen. Ik draai toch zeker steeds tussen de 1.36 en 1.37, heb een personal best van 1.35.25.
Kunnen ook bij een andere server aansluiten natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenongeveer zoiets
Kunnen ook bij een andere server aansluiten natuurlijk...
Als er nog zijn die zin hebben in een autoforum race de komende dagen/weken/maanden, laat uw stem horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenIk zit nu op de [SKH] Fairplay demo mocht je nog interesse hebben.
"Fairplay" lol.
'k Ben dan maar gestopt (hopelijk heeft die gast niet te veel in mijn naam zitten crashen), in dat opzicht is een eigen server natuurlijk wel véél beter.
Als er wat meer volk van hier is dat wil racen kunnen we het nog eens proberen.Last edited by Jerry; 13/09/2008, 22:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
'k Ben dan maar gestopt (hopelijk heeft die gast niet te veel in mijn naam zitten crashen), in dat opzicht is een eigen server natuurlijk wel véél beter.
De Fille is nog langs geweest en heb een 35.01 kunnen rijden. That's about it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe Fille is nog langs geweest en heb een 35.01 kunnen rijden. That's about it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenNice!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenlotuzzz:
daarnet nog wat zitten oefenen, kheb er een 36.51 uitgekregen
best wel ok met toetsenbord vind ik
tstaat vast, maandag ga ik me een G25 aanschaffen
Comment
Comment