Wat een fun . Eerste keer dat ik het online speelde en da's veel leuker. 't Zou nog beter zijn moest mijn setup gewerkt hebben en mijn stuurtje geïnstalleerd zou geweest zijn maar goed, da's voor een volgende keer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
'k Heb daarnet zitten racen op een of andere server met die snelste RWD uit de demo, met m'n stuurtje en 't was niet simpel... Gelukkig had al de rest een slechte start en kon ik aldus 7 van de 8 ronden op kop rijden. De laatste ronde echter... Enerzijds steeg de druk doordat er ene "gts" vlak achter mij zat (die zat aanvankelijk véél achter maar was blijkbaar goed in dit spelletje) en anderzijds begon de RWD wel heel hard te glijden in bochten. En dan... De druk en het geglij van de wagen kon ik nog redelijk onder controle houden, het asociale gedrag van een aantal kl**tzakken echter niet want wat gebeurde er... Op het lange 'rechte' stuk ging ik een gti'tje voorbij die me had zien komen en dus lekker tegen mij beukte wanneer ik er naast ging, waardoor ik op 30 seconden van het einde de race heb moeten beëindigen...
Bij deze heb ik dus 2 dingen ervaren:
- ik hou niet van veel te hoge druk (mijn handen en benen beginnen dan te bibberen à volonté en dan maak ik fouten)
- ik hou niet van asociale kl**tzakken op de baan (op mekaar beuken kan leuk zijn maar niet op het heetst van de naald)
Wat m'n stuurtje en de gti betreft rijd ik blijkbaar niet per se betere tijden (in vergelijking met toetsenbordbesturing) . Nu ja, het rijden met die RWD's wordt nu wél mogelijk .
Comment
-
Hooray,
Ik begin met de gti tijden te rijden van 1:34x. En dit met toetsenbord.
BTW: de aw-server is meer online dan op het forum zou blijken ;-). 'k Zie "grote" races best wel zitten (een man of 8 die op een serieuze manier tegen mekaar racen) .
BTW2: nogmaals dank aan zij die voor de hosting zorgen (Stichelb. P, Simon, ...)
Comment
-
Dat van die kl**tzakken op public servers heb je bij ieder online spel, zelfs bij shooters
Ik wou dat ik het had, want dan deed ik met plezier mee.
Ik heb nu dus GTR en ook rFactor wat ook wel fun is. De mods voor dat spel beginnen nu goed veel te verschijnen (oa een F3 cup en een Porsche Cup). Spijtig genoeg wel geen fatsoenlijke echte circuits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beDat van die kl**tzakken op public servers heb je bij ieder online spel, zelfs bij shooters
Ik wou dat ik het had, want dan deed ik met plezier mee.
Ik heb nu dus GTR en ook rFactor wat ook wel fun is. De mods voor dat spel beginnen nu goed veel te verschijnen (oa een F3 cup en een Porsche Cup). Spijtig genoeg wel geen fatsoenlijke echte circuits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beEn als ge dan zo'n autowereld server opzet, welke auto's gebruikt ge dan? En welke circuits?
Gegevens van de autowereld server zijn:
Server: AW
Pass: AW
Kan zijn dat het in kleine letters is ook, ben ik niet zeker van. 'k Weet trouwens niet of Life For Speed hoofdlettergevoelig is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den BillieIk heb zelf nog maar een keer of 3 op die autowereld server gezeten en toen reed het aanwezige volk enkel met wagens uit de demo (dus 1 van de 3 die je kan kiezen). Idem voor het circuit.
Gegevens van de autowereld server zijn:
Server: AW
Pass: AW
Kan zijn dat het in kleine letters is ook, ben ik niet zeker van. 'k Weet trouwens niet of Life For Speed hoofdlettergevoelig is.
als we rally rijden wordt er enkel met de GTI gereden, als we op de hardtrack rijden hangt het er van af, soms de turbo, soms de GTI2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment