Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vtech is dat de "porsche" ?

en dan nog een vraagje, ik ben gestopt et de demo te spelen sinds ze de turbo hebben verwisseld, ik snap niet echt hoe met die nieuwe te rijden.

automatische versnellingsbak lijkt niet te werken aangezien die constant terug schakelt in een bocht waardoor ge ne schok krijgt en ge dus nooit echt helemaal op de limiet kunt rijden of met overstuur zit.

en manueel gaat ook niet want ge kunt niet opschakelen als ge nog gas aant geven zijt.

hoe doen jullie dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
      Vtech is dat de "porsche" ?

en dan nog een vraagje, ik ben gestopt et de demo te spelen sinds ze de turbo hebben verwisseld, ik snap niet echt hoe met die nieuwe te rijden.

automatische versnellingsbak lijkt niet te werken aangezien die constant terug schakelt in een bocht waardoor ge ne schok krijgt en ge dus nooit echt helemaal op de limiet kunt rijden of met overstuur zit.

en manueel gaat ook niet want ge kunt niet opschakelen als ge nog gas aant geven zijt.

hoe doen jullie dat ?
      Manueel. En gaslossen bij opschakelen indien nodig
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ik heb het spel net geinstalleerd en al geracet met mijn stuur (microsoft sidewinder).

Maar toen ik met de formula BMW begon te rijden, ging mijn spel opeens in shocken.
        Heb het dan afgesloten met Esc, maar vanaf dan zie ik geen enkele letter/logo meer. (enkel een balk in de respectievelijke kleur erover).
        En het spel blijft echt slecht spelen.

Iemand die me kan helpen?
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Zal wel iets met je grafische kaart zijn vermoed ik. Zet je graphics eens wat lager en update je drivers.

LFStune is trouwens vet
          800pk biturbo V8 in een XFGTI met 4WD en een verhoogde ophanging
          Jammer dat de maker ermee gestopt is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Zal wel iets met je grafische kaart zijn vermoed ik. Zet je graphics eens wat lager en update je drivers.

LFStune is trouwens vet
            800pk biturbo V8 in een XFGTI met 4WD en een verhoogde ophanging
            Jammer dat de maker ermee gestopt is
            Thx reynaerde voor je hulp.
            Heb ondertussen ook al wat opgezocht en inderdaad is het omwille van mijn grafische kaart.
            Het is ook maar een Ati radeon X600 SE, maar had toch beter verwacht

Het ambetante is wel dat ik resolutie niet lager kan zetten aangezien ik geen enkele letter meer kan lezen . Iemand bereid om printscreens te nemen?

edit: probleem opgelost, blijkbaar was mijn grafische kaart overhit geraakt in de laptop. Na afkoelen werkte het opnieuw
            Wel ambetant dat zo'n grafische kaart in laptop niet up te daten valt
            Last edited by B3noît; 29/09/2008, 15:05. Reden: problem solved
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3

Comment

• Iets onder je laptop leggen zodat hij wat hoger staat, helpt de koeling. Ik doe het vaak als ik aan het gamen ben, wel niet bij lfs, maar bij half-life 2 ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                Iets onder je laptop leggen zodat hij wat hoger staat, helpt de koeling. Ik doe het vaak als ik aan het gamen ben, wel niet bij lfs, maar bij half-life 2 ofzo...
                Inderdaad, maar deed ik al .
                Er is wel een rollementje kapot in de koeling. Maar zie het niet onmiddellijk zitten om hem opnieuw 2 weken kwijt te zijn voor herstel
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3

Comment

• Nog 21 puntjes en mijn 'National B' licentie voor eenzitters is éindelijk binnen

(CTRA servers)
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gisteren nog een rondje of 40 (BW GP) sinds lang gereden.

De FXO GTR is zo zalig dankzij 4WD kan je die kar echt de bochten insmijten waar je let de XR GTR echt voorzichtig op de gas moet om de achterkant niet te laten uitbreken.

Met standaard setup een 1:10.81 gereden, WR staat op 1:06.260. Nog wat aan de setup werken en een 1:07 à 1:08 moet er zeker inzitten de rest zal van de driving skills afhangen.

Het blijft een fantastisch spel.

Comment

• Nieuwe besttijd: 1:34:83 met de GTI op BL gp (demo)!

Wist ik veel dat je al die bochten behalve de eerste beter in derde kon pakken.

Comment

• In de blok heb je tijd voor dingen die je anders niet doet dus bij deze heb ik terug LFS van boven het stof gehaald

Ik wacht nog steeds in volle spanning op de nieuwe Scirocco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          In de blok heb je tijd voor dingen die je anders niet doet dus bij deze heb ik terug LFS van boven het stof gehaald

Ik wacht nog steeds in volle spanning op de nieuwe Scirocco
                          Waar kan je dat spel ergens gratis downloaden?

Comment

• Google -> Live for speed -> demo downloaden

Comment

• Iemand zin om te racen?

Comment

Iemand zin om te racen?
                                Te koud op mijn LFS zolder, anders meteen!
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Iemand zin om te racen?
                                  strax over een uurke of 2 mss

Comment

• speelt er da iemand nog eigelijk???

is de host en pasw nog altyd

autowereld als host
                                    en forum als wachtw?

Grtz R

Comment

• Iemand zin om strax nogeens te racen???

Grtz

Comment

• Volgende week ofzo, graag!

Misschien nog volk?
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                          Iemand zin om strax nogeens te racen???

Grtz
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Volgende week ofzo, graag!

Misschien nog volk?

Volgende week, is voor mij ook beter eigenlijk

kan ik nog wat oefenen met men G25 stuurtje

Comment

Working...
                                          X