Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila de race zit er op,vol blutsen en builen effkes naar de carroserie afdeling........ bedankt Snitzel

Comment

• Man man, 't was weer in orde. 'k Heb het online gamen herontdekt. 't Begon in de tijd dat ik nog een isdn-lijntje had, en toen met Quake en consoorten mij ook eens online waagde. 't Heeft toen een jaar of 4 stilgelegen tot nu, online met LFS, pure fun.

Nu is't wachten op een 'tutorial' van P. Stichelb zodat alle LFS exemplaren toch online kunnen met alle wagens/parcours via een of andere VPN verbinding . Ik kijk ernaaruit .

Comment

• Hoe bedoel je? Met de gecrackte versie online???

Zou grááf zijn
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
          Hoe bedoel je? Met de gecrackte versie online???

Zou grááf zijn
          Zeg dat wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
            Hoe bedoel je? Met de gecrackte versie online???

Zou grááf zijn
            Dat heb ik niet gezegd hoor. Dat wordt namelijk niet geapprecieerd op een openbaar forum als dit (wat begrijpelijk is). Het gaat er gewoon om dat je via VPN een LAN kunt simuleren (als ik het goed begrepen heb) . 1 van de gevolgen zou dan zijn dat alle versies kunnen gebruikt worden om online tegen mekaar te racen (alweer; als ik het goed begrepen heb tenminste).

Comment

• Wat is een VPN?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                Wat is een VPN?
                Virtual Private Network .

Toen ik op de universiteit Gent zat moesten wij vaak van thuis uit inloggen in het private netwerk van de universiteit zelf, da's zo'n VPN verbinding dan. M.a.w. , als Autowereld een privaat netwerkje heeft kan iedere AW'er daar op inloggen (m.b.v. login en pass) en wordt er als het ware geraced in een lokaal netwerk (LAN) op afstand zonder dat er gechecked wordt op de legaliteit van de gebruikte versie.

Ik zeg maar wat ik denk dat het is hé. 'k Ben geen expert hoor maar mijn theorie ziet er toch goed uit . Het in de praktijk brengen is iets voor hostingexpert P. Stichelb .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                  Virtual Private Network .

Toen ik op de universiteit Gent zat moesten wij vaak van thuis uit inloggen in het private netwerk van de universiteit zelf, da's zo'n VPN verbinding dan. M.a.w. , als Autowereld een privaat netwerkje heeft kan iedere AW'er daar op inloggen (m.b.v. login en pass) en wordt er als het ware geraced in een lokaal netwerk (LAN) op afstand zonder dat er gechecked wordt op de legaliteit van de gebruikte versie.

Ik zeg maar wat ik denk dat het is hé. 'k Ben geen expert hoor maar mijn theorie ziet er toch goed uit . Het in de praktijk brengen is iets voor hostingexpert P. Stichelb .
                  jup, dat is het ongeveer, m'n pa gebruikt dat ook om op het netwerk van zijn werk te geraken als hij thuis is, hij moest er wel iets voor activeren in het routerconfig-prog...
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik vind die echt allemaal wel leuk om rijden, al die auto's van de volledige versie, alleen deze:

de Raceabout, een bitch om mee te rijden, kan ik echt niet mee overweg, zélfs niet mét stuur...

Die heeft z'n motor in't midden, een turbomotor met een fameus turbogat, en als die pk's en Nm's binnenstormen is er geen houden meer aan...!
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ben momenteel eens aan het uittesten of het haalbaar is om evt via een VPN de S2 versie in virtuele lan te spelen.

Let's all pray it will work

Comment

• Zo, ik heb mijn pc een static IP adres toegewezen (192.168.x.xxx) en in mijn router de 2 LFS poorten daar mee gekoppeld. Als ik nu een server zou aanmaken in LFS, zou da dan lukken? Of ben ik iets vergeten? (moet de XP Firewall uitgeschakeld worden?)

'k Zal vanavond misschien eens proberen. Tegen een uur of 21 zal hier wel een antwoord staan op mijn vraag neem ik aan .

Comment

• Ja, dus de TCP en UDP poort 63392 open zetten.

Firewall laat normaal die poort al door, aangezien je eerder al online zat ...
                          Als het niet lukt, dan kun je bij windows firewall bij 'uitgebreid' de specifieke poorten nog eens open zetten.

Geef ze gewoon een random naam (bvb : LFS 1, LFS 2) en geef het poortnummer (63392) in.

Vnv testen we dan wel eens
                          Nu geen tijd. jiiii

Comment

• Okeej, 'k ga dan eens proberen...

Servernaam = aw
                            Pass = aw

Gezien de beperkte upload zijn 5 gasten toegelaten.

EDIT: hoera, het werkt
                            Last edited by ; 15/01/2006, 22:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                              Okeej, 'k ga dan eens proberen...

Servernaam = aw
                              Pass = aw

Gezien de beperkte upload zijn 5 gasten toegelaten.

EDIT: hoera, het werkt
                              Thx Billie!de jeugd rijdt veel te rap voormij!
                              Last edited by ; 15/01/2006, 23:50.

Comment

• Mooie races gedaan . Lotuzzz bleek wel een beetje te snel hehe. En ja, sorry BMWMB ma ge waart een beetje laat hé...

Comment

• Spijtig, ik heb maar 1 race kunnen meerijden toen de server wegviel...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mja, de server viel nie weg, 'k heb gewoon 't boeltje afgesloten (2u was lang genoeg ). Ahja, de komende dagen zal ie nog wel online zijn 's avonds. 'k Zal het tijdig laten weten als ik host speel.

Comment

• en hoe zou ik eventueel alle wagens kunnen unlocken? kan iemand me de weg wijzen om dit gratis te doen? (alles om toch maar de woorden "link" en "crack" niet hoeven te typen... )

oeps.. nu deed ik het toch

Comment

• Ja, merci voor't hosten Den Billie.

Ik vind rijden onder AW'ers (en M!Mers) toch veel aangenamer dan op zo'n public hosts. De afwezigheid van kamikazepiloten is een verademing

En ik heb gewoon altijd ne mooie start en sterke eerste bocht... Voor de rest ben ik niet zoooo snel hoor!!!
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ik heb meestal wel een goede start, maar ik schuif altijd in de eerste bocht.
                                          Ik stel men remmen toch goed af, en toch slip ik nog altijd
                                          meestal ga ik zelfs elke bocht " à la driftend" in...
                                          Toch rijd ik nog redelijke tijden
                                          Deze avond ga ik nog eens goe oefenen se

Comment

Working...
                                          X