Voila de race zit er op,vol blutsen en builen effkes naar de carroserie afdeling........ bedankt Snitzel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Man man, 't was weer in orde. 'k Heb het online gamen herontdekt. 't Begon in de tijd dat ik nog een isdn-lijntje had, en toen met Quake en consoorten mij ook eens online waagde. 't Heeft toen een jaar of 4 stilgelegen tot nu, online met LFS, pure fun.
Nu is't wachten op een 'tutorial' van P. Stichelb zodat alle LFS exemplaren toch online kunnen met alle wagens/parcours via een of andere VPN verbinding . Ik kijk ernaaruit .
Comment
-
Hoe bedoel je? Met de gecrackte versie online???
Zou grááf zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzHoe bedoel je? Met de gecrackte versie online???
Zou grááf zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeWat is een VPN?
Toen ik op de universiteit Gent zat moesten wij vaak van thuis uit inloggen in het private netwerk van de universiteit zelf, da's zo'n VPN verbinding dan. M.a.w. , als Autowereld een privaat netwerkje heeft kan iedere AW'er daar op inloggen (m.b.v. login en pass) en wordt er als het ware geraced in een lokaal netwerk (LAN) op afstand zonder dat er gechecked wordt op de legaliteit van de gebruikte versie.
Ik zeg maar wat ik denk dat het is hé. 'k Ben geen expert hoor maar mijn theorie ziet er toch goed uit . Het in de praktijk brengen is iets voor hostingexpert P. Stichelb .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den BillieVirtual Private Network .
Toen ik op de universiteit Gent zat moesten wij vaak van thuis uit inloggen in het private netwerk van de universiteit zelf, da's zo'n VPN verbinding dan. M.a.w. , als Autowereld een privaat netwerkje heeft kan iedere AW'er daar op inloggen (m.b.v. login en pass) en wordt er als het ware geraced in een lokaal netwerk (LAN) op afstand zonder dat er gechecked wordt op de legaliteit van de gebruikte versie.
Ik zeg maar wat ik denk dat het is hé. 'k Ben geen expert hoor maar mijn theorie ziet er toch goed uit . Het in de praktijk brengen is iets voor hostingexpert P. Stichelb .2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Ik vind die echt allemaal wel leuk om rijden, al die auto's van de volledige versie, alleen deze:
de Raceabout, een bitch om mee te rijden, kan ik echt niet mee overweg, zélfs niet mét stuur...
Die heeft z'n motor in't midden, een turbomotor met een fameus turbogat, en als die pk's en Nm's binnenstormen is er geen houden meer aan...!
Comment
-
Zo, ik heb mijn pc een static IP adres toegewezen (192.168.x.xxx) en in mijn router de 2 LFS poorten daar mee gekoppeld. Als ik nu een server zou aanmaken in LFS, zou da dan lukken? Of ben ik iets vergeten? (moet de XP Firewall uitgeschakeld worden?)
'k Zal vanavond misschien eens proberen. Tegen een uur of 21 zal hier wel een antwoord staan op mijn vraag neem ik aan .
Comment
-
Ja, dus de TCP en UDP poort 63392 open zetten.
Firewall laat normaal die poort al door, aangezien je eerder al online zat ...
Als het niet lukt, dan kun je bij windows firewall bij 'uitgebreid' de specifieke poorten nog eens open zetten.
Geef ze gewoon een random naam (bvb : LFS 1, LFS 2) en geef het poortnummer (63392) in.
Vnv testen we dan wel eens
Nu geen tijd. jiiii
Comment
-
Ja, merci voor't hosten Den Billie.
Ik vind rijden onder AW'ers (en M!Mers) toch veel aangenamer dan op zo'n public hosts. De afwezigheid van kamikazepiloten is een verademing
En ik heb gewoon altijd ne mooie start en sterke eerste bocht... Voor de rest ben ik niet zoooo snel hoor!!!
Comment
Comment