Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dat persoonlijk maar nx.
Overigens rij ik met de muis zichtbaar op het scherm, dus als ik de F knoppen zou gebruiken heb ik zo goed als geen gevoel meer
En een race duurt ook niet zo lang....
Was fun gisteren, ook al was het een public server,
oftewel op zijn stichelz 'onze server '
Moeten we nog doen, gisteren zaten we constant met 7,8 man FUN!
Oja, rally rulezz
EDIT
We hebben gisteren ook een nieuwe sport ontdekt: ijsglijden
Je kan er niet op remmen, nauwelijks gas geven, laat staan dat je kan op stilstaan wat ons na een tijdje wel gelukt is.
Als je kijkt naar de screens van Fille zie je ons daar staan op het dirt circuit in het midden van de vijver, is wel fun elkaar aftikken
Je moet ze allemaal es proberen, van F9 tot F12. Zit geheime en -soms- nuttige info onder
Hehe, damn, F9 t.e.m. F11 werken niet hier... En toets 9 en 0 (er vlak onder dus) ook niet. 'k Heb nu wel een alternatieve toetsenbordindeling voor Windows (alt-gr + o = 9 en alt-gr + p = 0) maar die werkt jammer genoeg niet in Live For Speed . Mijn pinkers kannek dus ook niet laten gaan...
Misschien kom ik vanavond ook weer eens piepen. Moet wel eerst naar de opening van een dealer/garage dus zal rond 21u zijn peizek. Tegen dan is er wsl ook al wel een host .
Dat vraagt gewoon om een reactie
Ik verschoot er ook van, Race van 4 ronden en in overall tijd onder de 5min.
En de 1ste ronde mooi en de andere 3 , 3 keer in de 1:13
Komt gewoon omdat ik pissed was door die duw van je van de race ervoor zodat gij won
Ik begin het leuk te vinden, Orbb begint goed te rijden, er is lotuzz , er is oregon, er is M3, er is ...
Comment