Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik nu mijn IP post (lees: per PM doorstuur) en jullie kiezen bij "multiplayer" voor lokaal netwerk en vullen dan mijn IP in, dan wordt geen verbinding gemaakt met de "master server" hé? Zouden alle versies dan ook online kunnen?

'k Zie namelijk plots niet in waarom er een VPN zou moeten opgezet worden als bovenstaande mogelijk is...

Comment

• Ahnee, want als jij een server opzet dan log je sowieso in bij de master server.
      Tenzij je een local netwerk opzet, maar dan denk ik nog niet dat wij het kunnen vinden... nuja, het is het proberen waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
        Ahnee, want als jij een server opzet dan log je sowieso in bij de master server.
        Tenzij je een local netwerk opzet, maar dan denk ik nog niet dat wij het kunnen vinden... nuja, het is het proberen waard
        Als ge direct met mijn IP verbindt dan zit de master server daar nergens tussen hé. Heb aldus iemand nodig waarmee ik kan testen (met de demo om te beginnen) en makkelijkst is dan ook dat gecommuniceerd kan worden ondertussen via msn messenger ofzo .

edit: Als iemand dat eens wil uittesten met mij: mijn hotmail (msn messenger) adres is hetzelfde van mijn awnickname, zonder hoofdletters, met een "_" tussen "den" en "billie" en gevolgd door adhetemeeldotkom.

edit2: 'k Heb LFS eens proberen draaien op mijn PIII met 16 mb videogeheugen... Ging niet zo vlotjes, zelfs met alles op 't laagst
        Last edited by ; 22/01/2006, 18:28.

Comment

• Is er dan een risico om een eigen host op te zetten,veiligheid.....?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
            edit: Als iemand dat eens wil uittesten met mij: mijn hotmail (msn messenger) adres is hetzelfde van mijn awnickname, zonder
            Done, wil wel proberen

Comment

• Allright, heb net met iemand anders even de theorie uitgeprobeerd, en voor de demo blijkt dit te werken.
              Maar zodra ik S2 aanvink, een lokale server opzet, krijgt de andere speler een foutmelding waarbij het ip niet geldig blijkt te zijn...
              Nu kon ik niet verder testen, maar volgens mij moet het wel goed mogelijk zijn dus

Comment

• zelfde voorgehad in het testen met vpn (hamachi)

ongeldig ip adres zegt hij ... (begon met een 5 .... )

Na de examens ga ik op zoek naar een vpn client waarbij je zelf de ip's kunt uitdelen.

Comment

• Online gaat niet met gekraakte versie, geloof me maar.
                  Met je online key word je automatisch ook ingeschreven op www.lfsworld.net waar al je tijden, skins en gereden races worden bijgehouden. Van het moment dat je online wil gaan word verbinding gemaakt met lfsworld om je skins en pb's bij anderen in te laden. Heel handig allemaal, maar met gekraakte versie gaat het dus niet.
                  Die crack is meer een uitgebreidde demo, meer niet.

Comment

• is er deze avond een AW server?

Comment

• toch ff gespeeld, en een hoge 1.27 gereden !

Comment

• ok, ik ben misschien ne rare, maar BL GP track reverse is zalig!!
                        veel spannender, en meer driftjes, we moete da eens probere!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                          ok, ik ben misschien ne rare, maar BL GP track reverse is zalig!!
                          veel spannender, en meer driftjes, we moete da eens probere!!!
                          we hebben dat al eens geprobeerd en in de 1e bocht zat iedereen al op mekaar met een hoop gevloek er bovenop
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                            we hebben dat al eens geprobeerd en in de 1e bocht zat iedereen al op mekaar met een hoop gevloek er bovenop
                            ale jo
                            kheb gistere zo 2 uur zitte race met 10 man en maar 1 keer gecrashed.
                            Hopelijk is er deze avond een AW server en kunne we het eens probere he
                            oh ja, btw, men record op men 2 zijwielen rijden is verbeterd, kheb nu heel pitlane uitgereden op mijn 2 zijwielen

Comment

• man man man...
                              We hebben weer wat meegemaakt ze!
                              Ik, Ken, Den Billie en Sam waren op de AW server aan het "racen"
                              Ale, wat ge racen noemt
                              Ik had ze dus het voorstel gedaan om het ook eens te probere om op hun 2 wiele te rijden.
                              And guess what... they accepted my challenge...
                              Ik moet zegge, het lukt toch ken en sam toch redelijk goed, bij den Billie kwam het iets later maar chapeau

Was wel fun, moete we zeker nog doen!!!

Comment

• vanavond racen?
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• ja, is voor mij goed, alleen nog een server nodig :d

Comment

• kwil wel...

Comment

• ik weet niet of er een AW-server komt natuurlijk... *hint*
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ikke niet in ieder geval want moet nog eens gaan "Overpoorten" .

Comment

• hoe bedoelt ge overpoorten?

Comment

Working...
                                          X