Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Demo of full?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Demo of full?
      Full zeker ?
      Wie zet server op ?

Is bij mij al héééél lang geleden, dus het er wel zin in

Comment

• Ik heb me ook een licentie gekocht ,dus racen maar!!
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ik heb ook wel interesse, al kan ik enkel meedoen met demo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
            Ik heb me ook een licentie gekocht ,dus racen maar!!

je zal het je niet beklagen, dat je een licentie hebt

binnekort de VW scirocco

Comment

• Ben weer volop aan 't racen, dus 'k zie het ook wel zitten :-).

Comment

• ok wie kan er een host maken??

Comment

• ale ale hoe zittet????

Comment

• 20-21u ga ik eens kijken, kan geen host opzetten, maar zal laten weten waar ik zit.

Voor een van de volgende dagen eens iets afspreken he.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Kheb ook nog es goesting. Hoe kan je die volledige versie downloaden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        20-21u ga ik eens kijken, kan geen host opzetten, maar zal laten weten waar ik zit.

Voor een van de volgende dagen eens iets afspreken he.

sgoed, ik kom ook wel eens piepen dan wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Kheb ook nog es goesting. Hoe kan je die volledige versie downloaden?

www.liveforspeed.net

Comment

Die haal je volgens mij altijd af, maar je moet betalen om een sleutel te ontvangen zodat je het volledige spel kunt gebruiken dacht ik?

Of ben ik mis?
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Die haal je volgens mij altijd af, maar je moet betalen om een sleutel te ontvangen zodat je het volledige spel kunt gebruiken dacht ik?

Of ben ik mis?
                              mja, je moet wel een license kopen...
                              maar 26€ voor altijd te kunne spelen... is toch geen geld he...

je kan ook via hamachi LFS spelen, zo omzeil je de license procedure...

Comment

Ben ik ook benieuwd naar.
                                Heb het nog nooit gespeeld maar kwil et zeker wel eens proberen!
                                Moet leuk zijn met een paar aw'ers.
                                Kost het iets?
                                I hope not?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                  Ben ik ook benieuwd naar.
                                  Heb het nog nooit gespeeld maar kwil et zeker wel eens proberen!
                                  Moet leuk zijn met een paar aw'ers.
                                  Kost het iets?
                                  I hope not?
                                  Zoals al gezegd: 26 euro fzo voor een licentie zodat je het hele spel kan spelen. Anders heb je 1 circuit en 2 auto's (als 'k mij nog goed herinner)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                                    Zoals al gezegd: 26 euro fzo voor een licentie zodat je het hele spel kan spelen. Anders heb je 1 circuit en 2 auto's (als 'k mij nog goed herinner)
                                    mja, in demo mode 1 circuit en 3 auto's..

Comment

• Ja, licentie is z'n geld waard!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb dat spel ooit een gespeeld, maar mijne pc was te traag en kon niet mee
                                        Misschien in de toekomst eens op de nieuwe laptop proberen.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik ben binne een kwartiertje online op lfs...

ik laat wel weten bij welke host

Comment

Working...
                                          X