ik ook, kun je dat niet aanmaken zo'n server?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyProbeer eens iemand:
AW
AW
als je achter een router zit gaat het niet hé, tenzij je bepaalde poorten gaat openzetten...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er't gaat niet als ik wil verbinden, blijft ie op "verbinden met host" staan...
als je achter een router zit gaat het niet hé, tenzij je bepaalde poorten gaat openzetten...
Want ik heb er nog niet veel verstand van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyProbeer jij anders eens een server op te zetten? Lieft rallycross
Want ik heb er nog niet veel verstand van2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyIk kan spelen voor tmoment...2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'eruiteraard. jij zit in je eigen netwerk te spelen maar ik kan nog altijd geen verbinding maken, de firewall van de router blokkeert de poorten...
Dan pitstop uk. Anders racen we daar wat?
Comment
-
Hoe LFS Server opzetten als je achter een router zit? 't Is simpel en minder dan 5 minuten werk!!!
Hoe ga je te werk? 3 stappen:
Stap 1: een "static ip" instellen
http://www.portforward.com/networking/static-xp.htm
Stap 2: de router instellen voor te hosten met LFS
http://www.portforward.com/english/a...erverindex.htm
Stap 3: LFS zelf instellen
- multiplayer -> start nieuwe server
- zichtbaarheid: internet
- spelnaam: vrij te kiezen (dit geef je door aan andere spelers om in te loggen)
- paswoord: vrij te kiezen (dit geef je door aan andere spelers om in te loggen)
- paswoord admin: vrij te kiezen
- ip-adres: het ingestelde static ip uit stap 1 (!)
- poort: 63392
Met de overige instellingen moet je maar wat prutsen
Conclusie:
Probeer het eens. Zo moeilijk is het echt niet en hosten kan wel degelijk als je met een router zit. Ik kan het weten .
Comment
-
Ik heb gisteren (kan het op kot niet spelen ) nog wat gereden, en 't lukt al beter met de nieuwe bandjes... 1:34.85...
Wel ongelooflijk veel moeite met de eerste bocht, daar kan ik nog wat rapen denk ik... Ik 'zet' m'n achtertrein daar graag, maar dan is m'n achtertrein véél te beweeglijk in de snelle bochten, en verlies je erg veel tijd in het tweede gedeelte van het parcours...
Als ik m'n afstelling wat stabieler maak voor snelle bochten, heb ik tonnen onderstuur in de eerste bocht, wat de snelheid bij het uitkomen danig naar beneden haalt (75 tgo. 80) en dus ook wat tijd scheelt op de lange rechte lijn...
Ik vind da wel leuk, die fine-tuning van de handling
Comment
Comment