Is er een AW server online?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyIk verlies altijd tijd de eerste bocht na de rechte lijn, daar kom ik nooit goed aangesneden uit. Ofwel te rap ofwel te traag voor de rest is de wagen zeer stabiel maar ik geraak momenteel niet onder de 1:36.
Comment
-
Tip: telkens maar 1 aspect tegelijk veranderen. Anders geraak je hopeloos in de knoop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk heb ooit nog 1:34 gereden, maar ik geraak op dit moment niet meer onder de 1:36... Maar 'k ben aan 't oefenen.
Waar spelen jullie meestal ?
Trouwens, best zotjes, ik heb op een license-server iemand 1:32,... weten doen met de GTI op Blackwood.
Ik doe vooral rallycross graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk heb ooit nog 1:34 gereden, maar ik geraak op dit moment niet meer onder de 1:36... Maar 'k ben aan 't oefenen.
Met de nieuwe physics en banden is de auto trager geworden... De afstellingen dienen aangepast te worden
Comment
-
Mijn beste met de GTI op Blackwood was 1:33.25
Toen draaide ik vlot een hele race hoge 33'ers...
Nu kost het mij met dezelfde afstelling alle moeite in de 34'ers te draaien.
1:34.85 is mijn nieuwe toptijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniwaar vind je de gratis download tegenwoordig?
want ik heb de mijne weggezwierd
oja en een goede setup van de wagen is ook welkom
of was het nu www.lifeforspeed.net?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyIs er zo geen manier (buiten de normale,races winnen enzo) om al die andere auto's te hebben?2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'ervoor de vroegere versie was er een crack, maar je kon niet online met die wagens, enkel in singleplayer. bij de officiële versie gaat dat uiteraard wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyDus bij de versie die ik heb (deze week gedownload) moet het wel lukken? Hoe raak ik daar aan?2015 BMW F11 520dA
Comment
Comment