Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
    AW server is er.

Server: roekeloos
    PW: rijgedrag

Max 6 personen anders zegt da hier kaboom !

't Was leuk. En razend spannend bij momenten! Iedereen reed er 1:35.xx en Ken reed zelfs 1:34.xx . Knappe prestaties!

Ik ga me nu eens toeleggen op de LFS Manual om m'n eigen setup te maken. Hopelijk werkt die na 't weekend.

Comment

• Jup zeer close op momenten, zeer leuk

Stel u voor allemaal met de F3

Kopen die licentie mannekes

Comment

• Nog kandidaten? Kheb gedaan met leren
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Uhm, ze zitten op de server ze

awforum
          aw

Hf !

Comment

• ja manne, 'k ga niet meer op msn zitten hoor, en zeker niet meer racen nu, tomorrow is another day
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Superzalig !!

Net op een S2-server "cops and robbers" gespeeld. Zeeeer leuk.

Here's how it goes :
              • cops (flikken) = witte auto
              • robbers (bandieten) = zwarte auto
              • er wordt gestart ("oefening", geen race) met 1 witte (cop) en al de rest is zwart (of 2 cops als er b.v. 10 spelers zijn)
              • er mag overal gereden worden op 't parcours (ook op 't gras of in de pits)
              • cops mogen niet staan opwachten aan de uitgang van de pits (elders mag er wél 'n road block worden opgezet)
              • score = door aantikken
              • van zodra een cop (wit) een robber (zwart) aantikt, moet deze naar de pits, en zegt dan het aantal keren dat 'ie is aangetikt (dus de eerste keer zegt 'ie gewoon "1")
              • van zodra een robber 3 keer is aangetikt, wordt 'ie ook wit (cop), dat doet 'ie in de pits
              • alles is toegestaan (ook speeden, tegengestelde richting, ...)
              • last robber standing = the winner
              Is érg zalig

Comment

• En trouwens : miljaar ge hebt mannen die van de S2-parcours eigen creaties maken door 't toevoegen van voorwerpen. Bloody hell zo moeilijk. Een stadsparcours vol voorwerpen (vooral wit/rode blokken, niet tegenrijden dus). Doe daar maar 'es een race

Comment

• Lol freak ge hebt zeker 6 à 7 uur aan het LFS'en geweest

Comment

• Yep.

Nu dodo.

Doei !

Comment

• AW-server online !

awforum
                      aw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                        AW-server online !

awforum
                        aw
                        Mo vent toch . Ik ga niét inloggen want de tijd vliegt veel te snel zodra ik in LFS beland.

Comment

• Mo vent toh . Ik ga ni inloggen want ik zit op 't werk en hier heb ik geen LFS.

Comment

• Mo vent toch . Sebiet als ik thuis ben log ik in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              Mo vent toch . Sebiet als ik thuis ben log ik in.
                              'k Ga tóch inloggen. 't Eeft geen zin om voor een uurke mijne cursus open te slaan.

Btw, compleet off-topic, maar wat koop ik nu voor mijn 12 jarig neefje die morgen zijn Plechtige Communie doet? Een S2 licentie niet want zijn PII gaat da nie draaien .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                                'k Ga tóch inloggen. 't Eeft geen zin om voor een uurke mijne cursus open te slaan.

Btw, compleet off-topic, maar wat koop ik nu voor mijn 12 jarig neefje die morgen zijn Plechtige Communie doet? Een S2 licentie niet want zijn PII gaat da nie draaien .
                                Ne GSM

Comment

• De grootste LFS'ers :

Wie heeft er gepost? Totaal Aantal Posts: 2.915
                                  GebruikersnaamPostsM3'er 372gTa 297de_sassefras 207Ken 957 172Fille 159xius001 143Japy 128simon 118P.Stichelb 91Den Billie 79NineEleven 76tuscani 65Reynaerde 63Lotuzzz 57Dirkske007 52Maxime Sels 48Stevy 38glennvc 37911turbo 35BMWMB 34Lord Speedy 32Volkswagen 30sledge 30BMW M3 29Oregon 28Dastof 28Willem-Jan 26FC Bourges 26knight-rider 21Tuscan 21ekreteiP 20dédé 17TTN 16porschepipo 16zwoemba 13azerty 13Fernand 13Mbman 13BMW Z4 M 12fast and furious 11Starlite69R 11Ken 11vroem-vroem 10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                                    Ne PIII ?

Comment

• Ik ben rapper door den bocht

Comment

• da's de quote van gisterenavond he stichelz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                          Ik ben rapper door den bocht

Effe serieus nu :

Ik heb er duizenden gekend die dat in 't begin zeggen, tot ze laten een beetje goéd leren rijden en doorhebben dat ze de zoveelste zijn die dat verkeerdelijk dachten.

Nee eerlijk : 't is irritant, één keer op de tien lukt 't om zonder aan te tikken een "waaghalsmanoeuver" te doen, maar de andere 9 keer tik je mensen aan of doe je anderen (die wél zuiver en écht goed willen/kunnen rijden) dingen doen die ze anders nooit hadden moeten doen.

Niet verkeerd opnemen, maar : 't is een typische beginnelingsmentaliteit. Als je ziet dat b.v. Cedje Dervo zo'n 3 tot 4 seconden sneller is dan jou in de GTI (3 tot 4 seconden), en de rest van ons van gisteravond zo'n 2 tot 3 seconden, dan mag je toch wel aannemen dat b.v. Ced wel weet hoe je 't beste een bocht neemt.

Goed racen doe je niet door van moment tot moment te denken, zonder rekening te houden met de anderen.

Comment

Working...
                                          X