Neem 'es een screenshot van de jouwe, Fille.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe grootste LFS'ers :
Wie heeft er gepost? Totaal Aantal Posts: 2.915
GebruikersnaamPostsM3'er 372gTa 297de_sassefras 207Ken 957 172Fille 159xius001 143Japy 128simon 118P.Stichelb 91Den Billie 79NineEleven 76tuscani 65Reynaerde 63Lotuzzz 57Dirkske007 52Maxime Sels 48Stevy 38glennvc 37911turbo 35BMWMB 34Lord Speedy 32Volkswagen 30sledge 30BMW M3 29Oregon 28Dastof 28Willem-Jan 26FC Bourges 26knight-rider 21Tuscan 21ekreteiP 20dédé 17TTN 16porschepipo 16zwoemba 13azerty 13Fernand 13Mbman 13BMW Z4 M 12fast and furious 11Starlite69R 11Ken 11vroem-vroem 102015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Kijk, ik ga 't meer één keer meer zeggen.
Diene "Ken" (niet Ken[BE] ofte Ken_957 hier op 't forum), die mag van mijn part offline gaan spelen. Als er geracet wordt, gaat 'ie rondenlang stil onder de brug staan, in het midden van de weg, z'n auto is dan zogezegd kapot en dan gaat 'ie OP de curb staan in de chicane en als ik 'm dan vraag of 'ie wil pitten zegt 'ie "geen zin". Nu daarstraks was ik gezellig snelle rondjes aan 't rijden, gaat 'ie zonder vragen of boe of ba gewoon herstarten. En als we 'm vragen of 'ie een beetje meer volgens de regels wil rijden, komt er een lollig "like i care".
Wat voor zin heeft het dat die gozer eigenlijk online speelt, als 'ie toch maar loopt ambetant te doen en (vooral) met opzet z'n auto zo gaat stellen dat anderen er tegen gaan rijden ?
Sorry maar zo'n element hoef ik niet. Dat 'ie maar met de andere kindjes op een publieke server ambetant gaat doen, had 't aan mij gelegen 'ie had al een ban. 't Is misschien een leuke jongen hier op 't forum, maar op LFS is 'ie werkelijke re-te-am-be-tant.
Ken, bij deze : laatste verzoek om een beetje rékening te houden met de anderen, van de baan te gaan als je kar stuk is (pitten dus), plaats te ruimen voor de snellere rijders (al de rest dus), en vooral : NOOIT meer met opzet midden van de baan te gaan staan of wat dan ook.
Thx.
Comment
-
Uw 2e paragraaf is een beetje uit de context gerukt...En over 't algemeen ga ik wel langs de kant, maar is 't opnieuw niet goed genoeg...Sorry, maar ik speel dit spel in totaal 1 uurtje en dan kan ik er nog niet zo goed mee overweg. Als ik dan probeeeer mijn best te doen, krijg ik nog altijd gesi en gela en dan ga ik maar de jerk spelen é ...Mss binnensmonds tot 10 tellen als ik een stoeme stoet doe ipv direct op mijn kap te zitten kan helpen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KenUw 2e paragraaf is een beetje uit de context gerukt...En over 't algemeen ga ik wel langs de kant, maar is 't opnieuw niet goed genoeg...Sorry, maar ik speel dit spel in totaal 1 uurtje en dan kan ik er nog niet zo goed mee overweg. Als ik dan probeeeer mijn best te doen, krijg ik nog altijd gesi en gela en dan ga ik maar de jerk spelen é ...Mss binnensmonds tot 10 tellen als ik een stoeme stoet doe ipv direct op mijn kap te zitten kan helpen...
Maar dan moet jij ook een beetje welwillend zijn. "Over het algemeen ga ik aan de kant ?" Je stond OP de curb stil (je gaf geen gas), ik schreef te moven en te pitten en je schreef "geen zin". Of je stond twee/drie rondes lang stil met een zwarte auto onder de brug ! Als je telefoon hebt (of iets anders waardoor je niet meer kan rijden), dan zet je jezelf als toeschouwer of ga je pitten, zodat je anderen niet ambeteert.
Da's niet uit de context gerukt, da's gewoon pure waarheid. En dat getuigt van de bedoeling om ambetant te gaan doen (op de curb blijven staan, onder de brug blijven staan, niet willen pitten, ...). Niks meer, niks minder. Je hebt 't trouwens zelf constant zitten zeggen ook.
Vraag dan niet aan ons om een beetje welwillend te zijn, hè.
Comment
-
Ken, (Guy Kewney-Ken ), wij zijn het onder ons AW-race-clannetje niet echt gewoon dat er iemand van ons eigen Autowereldnaars een beetje tegendraads komt doen... (zal je wel gemerkt heben )
Op publieke servers is dit schering en inslag, pubers die niets liever doen dan uw race naar de vaantjes helpen (n/o, Ken), maar op onze eigen AW-server verwachten we zo'n dingen niet...
Er wordt al eens gedold (driften, mega-accidenten maken ), maar als er geraced wordt, geven we het volle pond, elke tiende telt, en voor elke tiende moeten we véchten, en 1 zo'n maneuver van jou kan weer een race van 5 ronden naar de maan helpen... 't is érg close tegenwoordig!!
En dat maakt het net zo leuk!
Hopend op een beetje begrip
(maar ik ben er zeker van dat je wel braver zal worden eens je een beetje meekan , even oefenen nog! )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzKen, (Guy Kewney-Ken ), wij zijn het onder ons AW-race-clannetje niet echt gewoon dat er iemand van ons eigen Autowereldnaars een beetje tegendraads komt doen... (zal je wel gemerkt heben )
Op publieke servers is dit schering en inslag, pubers die niets liever doen dan uw race naar de vaantjes helpen (n/o, Ken), maar op onze eigen AW-server verwachten we zo'n dingen niet...
Er wordt al eens gedold (driften, mega-accidenten maken ), maar als er geraced wordt, geven we het volle pond, elke tiende telt, en voor elke tiende moeten we véchten, en 1 zo'n maneuver van jou kan weer een race van 5 ronden naar de maan helpen... 't is érg close tegenwoordig!!
En dat maakt het net zo leuk!
Hopend op een beetje begrip
(maar ik ben er zeker van dat je wel braver zal worden eens je een beetje meekan , even oefenen nog! )
Comment
-
Mss ben ik er ook vanavond. 'k Moet mij afreageren. 'k Was achter 't cadeautje geweest voor mijn neefje (een 2.1 Logitech geluidssetje is't geworden ) en op de terugweg wou ik een wagen inhalen die dan maar begon te planken zodat we naast mekaar reden naar de top van een heuvel toe... Aaaaaaaargh, als ik die nog eens tegenkom...
En wat die "Ken-kwestie" betreft tja, simpelweg BAN. Beginner of niet, opzettelijk pesterig gedrag kan nooit geduld worden.
Comment
Comment