Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik ga het spel straks nog eens opnieuw installeren, nu staat er een hoop brol op van skins en andere mods en ik krijg die patch maar niet geinstalleerd. straks back on the track
Ik had hem laats opengevezen en op de voeding stond 1998...
Specs: PIII 800 Mhz, 256MB RAM en graka (niet-shared dus) van 64mb.
Ik zal straks eens kijken hoeveel fps op de eerste versie ik heb.
Kortom a piece of crap, maar in juni komt een macbook naar me toe!
Ik herken er de mijne in
Ook zo'n oud geval, AMD 800Mhz, 384 MB Ram, Geforce FX5500 (256mb)
De videokaart is het enige deftige
Deze draait LFS nog goed, enkel wanneer we met een man of 3,4 binnen de 5s rijden doet hij wel eens moeilijk.. hopelijk binnenkort een zwaardere
Die op mijn kamer is van processor wel wat zwaarder maar zit een standaard videokaart in...
Wanneer spelen we nog eens? Ik heb nu tijd, straks moet'k weg
oops , mja zo'n mooie skin, kwou die ff uittesten he
No probs, 'k heb 'm gemaakt om te gebruiken, eeh. Als je 'm vast gaat gebruiken (graag, wat mij betreft), dan is 'ie van jou. Zodat niet iedereen met dezelfde rondrijdt.
zijn er hier ook mensen die mods op hun lfs hebben. buiten skins van auto's dan. ik had een gt4 stuurje en ook racestoeltjes. andere remblokjes en banden. een andere BOV had ik ook. achterlichten had ik ook veranderd.
maar nu ben ik al die mods kwijt dus daarom de vraag
Ik herken er de mijne in
Ook zo'n oud geval, AMD 800Mhz, 384 MB Ram, Geforce FX5500 (256mb) De videokaart is het enige deftige
Deze draait LFS nog goed, enkel wanneer we met een man of 3,4 binnen de 5s rijden doet hij wel eens moeilijk.. hopelijk binnenkort een zwaardere
Die op mijn kamer is van processor wel wat zwaarder maar zit een standaard videokaart in...
Wanneer spelen we nog eens? Ik heb nu tijd, straks moet'k weg
Comment