Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
    die met die ultrahoge voorvering is schitterend

Dat is setup 'homies'

En die met teveel onderstuur heten 'Tomski1' en 'Tomski2'
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
        Dat is setup 'homies'

En die met teveel onderstuur heten 'Tomski1' en 'Tomski2'
        Goh, ik heb nog een setup met ultra hoge vering vooraan voor de xfg side-wheelie's
        en nog een setup met ultra hoge vering achteraan voor de xrt wheelie's

Comment

• ik heb het ook is gedownload, welke servers zitten jullie en hoe kan ik een andere auto nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
            ik heb het ook is gedownload, welke servers zitten jullie en hoe kan ik een andere auto nemen?

Welke server hangt ervanaf. Andere auto nemen bij pits, en dan op 'car'. Maar je moet de GT en GT Turbo unlocken door voldoende punten te scoren denk ik.

Rij maar met dat GTI'tje
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ik ga eerst maar wat oefenen, kutremmen en tailhappy auto's

Comment

• Ik rijd nu toch al 'n paar dagen S2, en die karren daarin zijn toch een pak leuker, hoor. De "über-GTI" is m'n favoriet. Wat een zalige kar.

Ook de F1 is leuk.

Gisterenavond nog op een "stunt"-server gereden. Was Blackwood GP regular, maar met een grote schans op de rechte lijn, en net onder de brug op de rechte lijn een "flessenhals" met die roodwitte blokken (je weet wel, als je er te hard tegenrijdt word je naar de maan gecatapulteerd), met twee doorgangen, ééntje zigzag en één schans. En in de linkse ongeveer halverwege (na de dubbele rechtse na de rechte lijn, daar waar 't wat omhoog gaat), zat ook een ferme chicane, afgeschermd met van die blokken, maximaal aan 30 per uur te nemen, 90° rechts en dan 135° links, en met slechts ruimte voor één auto.

Zaaaaaaalig !! Niet normaal hoe snel die karren kapot gaan als je 'n jump neemt van 10 meter hoog en 50 meter ver. Dus 't was zaak om zo behoedzaam mogelijk erover te gaan, maar wel snel genoeg want je moest winnen, uiteraard. Maar als je te snel ging, durfde 'ie al 'es tuimelen of verkeerd neerkomen en dan moest je met zo'n compléét scheve auto verder rijden (en dan is een chicane nemen niet makkelijk).

Toen ik inlogde was 't met F1 te doen. Ik wist niet wat me te wachten stond en vond 't vreemd dat die mannen met een F1 reden die maximaal hoog op z'n poten stond. Mjah, ik doe dus niksvermoedend mee, en rijd ze eraf ... maar toen ik op de rechte lijn zat zag ik iets wits opdoemen voor me ... bleek een schans te zijn. "Haaa, daarmee de naam 'stunt'. " Knal erover, zesendertig schroeven rond de lengte-as tegelijk met een voorwaartse salto (neerwaartse druk van F1-vleugels doen rare dingen als er geen grond onder je auto zit ).

Daarna met de turbo en met de Celica rondgereden. Wel leuk.

En de leukste om te driften, is de gewone "Ferrari 911" (Porsche-neus, Ferrari-kont, die met 't wortelnotenhout vanbinnen). Man die is zalig te controleren. Wel ASR afzetten eerst.

Comment

ik ga eerst maar wat oefenen, kutremmen en tailhappy auto's
                  Start met de GTI, en je mag je remmen gerust 'n pak harder zetten. 't Is een erg realistisch spel, geen arcade dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

En de leukste om te driften, is de gewone "Ferrari 911" (Porsche-neus, Ferrari-kont, die met 't wortelnotenhout vanbinnen). Man die is zalig te controleren. Wel ASR afzetten eerst.
                    Absoluut waar

(Kheb niet de officiële, maar ik kan wel met al die auto's rijden )
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Het zaligste is en blijft een volledig customized "city" parcours (alles opengewerkt, dus je kan alle circuits tegelijk rijden, eigenlijk), volgestouwd met attributen (waar je beter niet op rijdt), en dan cops & robbers spelen. Sjonge, 't is de max.

We hebben met AW ook al 'es zoiets gedaan, maar op Blackwood gaat dat niet goed. Bovendien kan je in de demo niet bepalen dat de kaart niet kan verschijnen, als je inlogt op zo'n cops & robbers server kan je je kaart niet aanleggen, dus spieken kan niet. Echt spannend, en soms férm verschieten. En vooral op die uitgebreide "circuits" vol hindernissen is dat de max.

Comment

• Straks mischien nog eens opstarten, die F1 is gewoon bloedsnel.

Voor je ook maar in 7de geraakt is het asvalt op.

Comment

• Kortere achterbrug steken hè.

't Stomme is wel, op m'n Bluetooth DiNovo keyboard & mouse zit er een lag (bluetooth-signalen), en dat voel je echt goed als je moet corrigeren. Je bent altijd een fractie van een seconde te laat, en tegen dan ben je al de andere kant op aan 't spinnen. Secuur rijden is écht moeilijk, tenzij wanneer je behoudsgezins rijdt. Daarmee rijd ik met (zoals Ken het zo mooi omschrijft) "rookievriendelijke" setups.

Ook driften is moeilijker, dan. Maar 't valt wel te leren. Af en toe lukt 't me al om de eerste rechtse na de rechte lijn van in 't begin tot helemaal op 't eind mooi férm dwars door te komen, en zonder "wiegelen" terug verder rechtdoor te rijden. Zalig. (en als je de vangrail raakt kost 't niks )

Comment

• Ik speel altijd met een stuurtje en dan is het nog niet simpel.

Bij een stuurtje met FFB ga je volgens mij toch rapper voelen wanneer de wagen uitbreekt. Mijn stuurtje is ook al een jaar of 5 oud dus het heeft zijn beste tijd gehad.

Ik wacht met volle spanning op de G 25.

Comment

• Hé ja, da's juist ! Nog nooit aan gedacht, maar een stuurtje met FFB moet inderdaad een signaal geven als 'ie begint uit te breken. Ik rijd enkel "visueel" en "auditief", dus kan enkel beginnen tegensturen als 'ie zichtbaar scheef gaat, of als de banden teveel of anders beginnen te piepen.

Daarmee dat ik zo'n lousy tijden rijd.

Ik kan ook ni meer wachten tot m'n G25 daar is...

Comment

• ik heb is een server gemaakt, als het ook gelukt is

kunnen jullie daar opkomen, heb gewoon gezet "AUTOWERELD FORUM" en pass is "AW"

Comment

ik heb is een server gemaakt, als het ook gelukt is

kunnen jullie daar opkomen, heb gewoon gezet "AUTOWERELD FORUM" en pass is "AW"

Ie werkt niet
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Als je achter een firewall zit, is 't zowiezo moeilijk. Er heeft hier 'es ergens ntwuk gestaan om dat te omzeilen, maar 't was zo moeilijk dat ik er nooit aan ben begonnen. En als je, zoals mij, een 4-poorts modem hebt, zelfs zonder firewall, dan gaat 't ook al niet! Mijn Belgacom Philips 4-poorts WiFi modem laat geen server hosten toe.

Comment

• hoe zo , wat werkt niet?

Comment

hoe zo , wat werkt niet?
                                        Als je zelf een server host, kan jij er natuurlijk wel op, want jij zit lokaal te spelen. Wij moeten echter die server op kunnen, en daar zit 'm doorgaans 't probleem. Jij kan dat niet zien, alleen vermoeden door 't feit dat er niemand komt inloggen bij je.

Comment

• mja, ik zou wel graag de S2 willen betalen, maar wanneer komt de full versie uit?

Comment

Working...
                                          X