Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En die met teveel onderstuur heten 'Tomski1' en 'Tomski2'
Goh, ik heb nog een setup met ultra hoge vering vooraan voor de xfg side-wheelie's
en nog een setup met ultra hoge vering achteraan voor de xrt wheelie's
ik heb het ook is gedownload, welke servers zitten jullie en hoe kan ik een andere auto nemen?
Welke server hangt ervanaf. Andere auto nemen bij pits, en dan op 'car'. Maar je moet de GT en GT Turbo unlocken door voldoende punten te scoren denk ik.
Toen ik inlogde was 't met F1 te doen. Ik wist niet wat me te wachten stond en vond 't vreemd dat die mannen met een F1 reden die maximaal hoog op z'n poten stond. Mjah, ik doe dus niksvermoedend mee, en rijd ze eraf ... maar toen ik op de rechte lijn zat zag ik iets wits opdoemen voor me ... bleek een schans te zijn. "Haaa, daarmee de naam 'stunt'. " Knal erover, zesendertig schroeven rond de lengte-as tegelijk met een voorwaartse salto (neerwaartse druk van F1-vleugels doen rare dingen als er geen grond onder je auto zit ).
Daarna met de turbo en met de Celica rondgereden. Wel leuk.
En de leukste om te driften, is de gewone "Ferrari 911" (Porsche-neus, Ferrari-kont, die met 't wortelnotenhout vanbinnen). Man die is zalig te controleren. Wel ASR afzetten eerst.
En de leukste om te driften, is de gewone "Ferrari 911" (Porsche-neus, Ferrari-kont, die met 't wortelnotenhout vanbinnen). Man die is zalig te controleren. Wel ASR afzetten eerst.
Absoluut waar
(Kheb niet de officiële, maar ik kan wel met al die auto's rijden )
Het zaligste is en blijft een volledig customized "city" parcours (alles opengewerkt, dus je kan alle circuits tegelijk rijden, eigenlijk), volgestouwd met attributen (waar je beter niet op rijdt), en dan cops & robbers spelen. Sjonge, 't is de max.
Ik speel altijd met een stuurtje en dan is het nog niet simpel.
Bij een stuurtje met FFB ga je volgens mij toch rapper voelen wanneer de wagen uitbreekt. Mijn stuurtje is ook al een jaar of 5 oud dus het heeft zijn beste tijd gehad.
Als je achter een firewall zit, is 't zowiezo moeilijk. Er heeft hier 'es ergens ntwuk gestaan om dat te omzeilen, maar 't was zo moeilijk dat ik er nooit aan ben begonnen. En als je, zoals mij, een 4-poorts modem hebt, zelfs zonder firewall, dan gaat 't ook al niet! Mijn Belgacom Philips 4-poorts WiFi modem laat geen server hosten toe.
Als je zelf een server host, kan jij er natuurlijk wel op, want jij zit lokaal te spelen. Wij moeten echter die server op kunnen, en daar zit 'm doorgaans 't probleem. Jij kan dat niet zien, alleen vermoeden door 't feit dat er niemand komt inloggen bij je.
Comment