Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hallo jongens! Doen jullie dat met de standaard GTI of met een wagen van een hogere klasse? Ik ben sinds gisteren beginnen spelen maar geraak nooit onder de 1:45. Laat weten wanneer jullie online gaan, kan ik eens kijken hoe jullie het doen!
Met de GTI in standaardsetup (ingame) is 1:45 inderdaad een begin. Vrij snel zal je naar de 1:40 toekruipen, en dan gaat 't geleidelijk aan naar de 1:38's. Wil je sneller, dan heb je echt 'n aangepaste setup nodig.
Ik geef je alvast enkele tips :
laag, niet al te hard maar wel een stevige demping
Met de GTI in standaardsetup (ingame) is 1:45 inderdaad een begin. Vrij snel zal je naar de 1:40 toekruipen, en dan gaat 't geleidelijk aan naar de 1:38's. Wil je sneller, dan heb je echt 'n aangepaste setup nodig.
Mijn desktop is nu ook niet zo state of the art meer.
P4 3 ghz
1 gig ram (werkt op single channel, nieuwe mobo is dual channel dus iets minder performance)
Ati Radeon 9600XT
Speel op 1024*768 op low met high res. cockpit.
Rond de 40 Ã 50 FPS.
Very soon.
Als m'n G25 is toegekomen ga ik om GTR² (en GTR en GTL). M'n 3,2 GHz P4 met 1GB single channel RAM en een 9600GT met 256MB DDR-RAM zal dat wel trekken, vermoed ik.
Comment