aw, en password is aw
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzLFS moet ook 'in' blijven!!
Al was het maar omdat die GTI'tjes zo lekker traag zijn
Velgen zijn cooler, lekkere brede body, lekkere spoiler.
Die is zeker zo leuk als de GTI maar gewoon een pak sneller, en torque steer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyDe super GTI is wel veel cooler.
Velgen zijn cooler, lekkere brede body, lekkere spoiler.
Die is zeker zo leuk als de GTI maar gewoon een pak sneller, en torque steer.
Torkstier genoeg!! Amai
Ook lekker lift-off overstier
Misschien moet ik mij toch es trakteren op de officiële full-version, daar wil ik ulle wel es mee te kijk zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzTorkstier genoeg!! Amai
Ook lekker lift-off overstier
Misschien moet ik mij toch es trakteren op de officiële full-version, daar wil ik ulle wel es mee te kijk zetten
Maar eerst de Lister optimaal krijgen, en maar wachten op de G25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyWacht maar, ik werk aan een superduper cooler dan cool setup.
Maar eerst de Lister optimaal krijgen, en maar wachten op de G25.
Vandaag ne meevaller te horen gekregen (kmoet geen jaar extra doen!), dus volgend jaar moet ik mijn kot nie betalen, dussssss... Geld dat vrijkomt
Thinking about the G25
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTslappe bandjes : Hoeveel bar is slap?
Oorspronkelijk geplaatst door TomT"parallelstuur" verminderen ook wat helpen : Wat houdt dat parallelstuur eigelijk in?
In snellere bochten kan 't echter nadeliger zijn, omdat je dan een 100% perfecte balans moet hebben. De eerste rechtse na de lange rechte lijn kan ik met de GTI nemen zonder ooit een keer onder de 110 per uur te gaan (uiteraard geen gras meepikken, dus perfecte bocht), als 't parallelstuur minstens 80% bedraagt. Als ik 't echter op nul stel, dan lukt dat langs geen kanten...
Veel experimenteren met de setups. En telkens maar één onderdeel per keer veranderen. Eerst veel (b.v. parallelstuur naar 0 zetten en weer voor enkele rondjes de baan op, dan weer naar 100 en weer enkele rondjes, en terug, tot je weet wat de effecten ervan zijn en je kan evalueren wat je waar nodig hebt).
Comment
-
Ik leer hier nog iets bij man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeIk wil ook terug spelen
Toch maar eens opnieuw installen 1 van dees...
Kheb bij proberen de auto eens op het laagst gezet: die sprong langs alle kanten op en neer bij de minste bobbel, in een bocht vloog die gewoon rechtdoor zelfs doordat 'ie 'sprong'. *denkt aan johnny die aan de lichten stond gisteren in z'n tuning corsa*
Edit: hoe laat wordt er vanavond geRACET?
Comment
Comment