Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb ook al eens een hoge 1:26 met die turbo gehaald hoor
    maar meestal rijd ik mid 1:27. ligt eraan hoeveel rondjes ik gereden heb

1:35 heb ik nog niet gehaald met de GTI, ik heb volgens mij nog niet helemaal een goede afstelling ervoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez
      ik heb ook al eens een hoge 1:26 met die turbo gehaald hoor
      maar meestal rijd ik mid 1:27. ligt eraan hoeveel rondjes ik gereden heb

1:35 heb ik nog niet gehaald met de GTI, ik heb volgens mij nog niet helemaal een goede afstelling ervoor
      Nog zo'n zotten! Die turbo daar kan ik echt niet mee rijden, die breekt uit bij de minste bocht... kheb geen goede afstelling voor die kar, tis niet normaal. Kheb bij de gti m'n verhoudingen van m'n vitessen aangepast en zo heb ik wat tijd gewonnen omdat ik nu aan 92 km/h in derde rijdt ipv in tweede dus dat betekent minder op en naar beneden schakelen = winst.

Comment

• Ik rij beter met de Turbo dan met de GTI
        Hoewel ik met beide teveel drift om snel te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
          Ik rij beter met de Turbo dan met de GTI
          Hoewel ik met beide teveel drift om snel te zijn
          Met de GTI sluip ik nu wel naar de 1.40

De turbo is een ramp

Comment

• 1:37:45!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Een seconde deraf jonges! Nog wat aanpassingen aan de vitessen +1cm gedropt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
              omdat ik nu aan 92 km/h in derde rijdt ipv in tweede dus dat betekent minder op en naar beneden schakelen = winst.

Euh... Ik haal dat volgens mij bijna in eerste

Aan 120 ofzo ga ik naar derde

Máár ge gaat goed vooruit!! Leuk he
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ach ja, ik haal nu steeds constantere tijden, nog zélden boven de 1:40. Net een 1:36:85 gereden.

Hoeveel rijd jij met een GTI? Was dat daarmee dat je die 1:32 behaalde?

Comment

• ik denk dat ik mn GTI ook maar is stevig onder handen gaat nemen

Comment

Ach ja, ik haal nu steeds constantere tijden, nog zélden boven de 1:40. Net een 1:36:85 gereden.

Hoeveel rijd jij met een GTI? Was dat daarmee dat je die 1:32 behaalde?

Ik ben nog niet aan mijn vormpeil terug , maar ik denk dat ik in de huidige versie van het spel aan 1:33.14 gekomen ben...

Constante redelijk tijden rijden is een goed ding, op den duur zit er dan toch weer een toppertje bij dat je record omlaag schroeft
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                      Euh... Ik haal dat volgens mij bijna in eerste

Aan 120 ofzo ga ik naar derde

Máár ge gaat goed vooruit!! Leuk he
                      Nog een vraagje, wat is je topsnelheid? Ik behaal op het rechte stuk maar een 185. Enfin, met de standaard setup was het maar 173.

Comment

Ik ben nog niet aan mijn vormpeil terug , maar ik denk dat ik in de huidige versie van het spel aan 1:33.14 gekomen ben...

Constante redelijk tijden rijden is een goed ding, op den duur zit er dan toch weer een toppertje bij dat je record omlaag schroeft
                        Met een GTI?

*Gaat gaan verder oefenen*

Kben al blij dat ik na een kleine 2 weken aan die tijd zit. Toen ik hier twee weken geleden las dat gTa 1:35 deed dacht ik dat dat met een superauto was, want ik geraakte maar niet onder de 1:45.

Edit: mijn tijden zijn meestal 1:38 - 1:39 nu.

Comment

• heb nog nooit een 1:35 met een GTI gereden, dus van die 1:32 kan ik alleen maar dromen

*gaat oefenen*

Comment

Met een GTI?

*Gaat gaan verder oefenen*

Kben al blij dat ik na een kleine 2 weken aan die tijd zit. Toen ik hier twee weken geleden las dat gTa 1:35 deed dacht ik dat dat met een superauto was, want ik geraakte maar niet onder de 1:45.

Edit: mijn tijden zijn meestal 1:38 - 1:39 nu.

Ja, das echt 'n raar spel in't begin. Je moet je dat echt éigen maken, dat is er ook net zo leuk aan. Geen arcade waar je meteen mee weg bent. Maar 't is werken en schaen aan je rijstijl, lijnen en setup tot 't goed zit

That's nice about it
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wat zijn jouw tijden nu met een GTI GT4Rulez?
                              Ik dacht eergisteren nooit onder de 1:38 te geraken, kzit nu ook aan 1:36. Mijn nieuwe doel is dus onder de 1:35.

Comment

Nog een vraagje, wat is je topsnelheid? Ik behaal op het rechte stuk maar een 185. Enfin, met de standaard setup was het maar 173.

185 ja, iets in die orde. Hangt een beetje van de wind af ook
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ja, das echt 'n raar spel in't begin. Je moet je dat echt éigen maken, dat is er ook net zo leuk aan. Geen arcade waar je meteen mee weg bent. Maar 't is werken en schaen aan je rijstijl, lijnen en setup tot 't goed zit

That's nice about it
                                  Inderdaad, nog een vraagje: die eerste bocht, aan welke snelheid neem je die? Ik kan die maar nooit goed nemen, ik zak altijd al glijdend met piepende banden terug naar 70km/h of lager, dan moet ik weer optrekken om de chicane aan 100-110 te nemen.

Comment

Inderdaad, nog een vraagje: die eerste bocht, aan welke snelheid neem je die? Ik kan die maar nooit goed nemen, ik zak altijd al glijdend met piepende banden terug naar 70km/h of lager, dan moet ik weer optrekken om de chicane aan 100-110 te nemen.

Ik kom niet onder de 75 denk ik...

Die chicane is full throttle (wat het ook moge voorstellen bij dat karretje ), dus die neem ik niet met een bepaalde snelheid. Dat stijgt
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik kom niet onder de 75 denk ik...

Die chicane is full throttle (wat het ook moge voorstellen bij dat karretje ), dus die neem ik niet met een bepaalde snelheid. Dat stijgt
                                      Wel ja, bij mij ook, daarmee dat ik een snelheid ergens tussen kies. Tbegint bij 100 en tegen dat ik eruit kom ist 120.
                                      Maar die eerste bocht , moest ik daar iets aan kunnen doen, knijp ik er nog een secondje af denk ik.

Comment

Maar die eerste bocht , moest ik daar iets aan kunnen doen, knijp ik er nog een secondje af denk ik.

Mja, vroeg insturen, laat insturen... Ieder heeft zowat z'n eigen manier denk ik. Bij mij is't bijna elke ronde anders, bij wijze van spreken
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Afhankelijk van welke lijn je rijdt, is de eerste rechtse na de start/finish inderdaad een bocht die je best tussen de 70 en de 75 per uur neemt. Na veel oefenen en met de juiste setup kan je 'm aan 75 nemen op de lijn die je vroeger maar aan 70 kon doen, en dan begint 't goed te worden.

Als je eerste tussentijd (op 't recht stuk) onder de 32 seconden zit, dan ben je goed bezig, zeg maar.

Trouwens, beter enkele km/u trager in die bocht maar een goeie korte bocht zo dicht mogelijk tegen de curb, dan sneller maar wel onderstuurd in 't midden van de baan die bocht door. Een goeie tegenstander pakt je dan onherroepelijk binnendoor.

En zelfs al neem je die rechtse retesnel, je kan nooit te snel zijn voor die chicane die erachter komt, als je goed rijdt. Zelfs als je uit de pits komt en door de paaltjes rijdt en zo dus sneller die bocht uitkomt dan dat je van 't circuit zelf komt, dan nog kan je de chicane volgas door. Dus 't is zaak om die bocht goed te nemen, die eerste, en als je onderstuurd naar buiten tot op de buitenste kerbs vliegt aan 75, dan nog ben je trager dan iemand die 'm superkort en aan 70 neemt en onmiddellijk daarna van ongeveer op 't midden van de baan voluit kan accelereren.

Comment

Working...
                                          X