Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er valt relatief veel tijd te winnen in die S-bocht achter op het circuit, omdat het gedeelte erna nogal bergje op is, en de GTI geen power over heeft op die plaats.

--> Laat die rechtse van de twee voor wat hij is, en zorg er vooral voor dat je die linkse (de tweede dus) in een goede lijn kan nemen zodat je 'exit speed' daar goed is

Maar vraag me niet naar snelheden, dat weet ik nu niet meteen...
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Afhankelijk van welke lijn je rijdt, is de eerste rechtse na de start/finish inderdaad een bocht die je best tussen de 70 en de 75 per uur neemt. Na veel oefenen en met de juiste setup kan je 'm aan 75 nemen op de lijn die je vroeger maar aan 70 kon doen, en dan begint 't goed te worden.

Als je eerste tussentijd (op 't recht stuk) onder de 32 seconden zit, dan ben je goed bezig, zeg maar.

Trouwens, beter enkele km/u trager in die bocht maar een goeie korte bocht zo dicht mogelijk tegen de curb, dan sneller maar wel onderstuurd in 't midden van de baan die bocht door. Een goeie tegenstander pakt je dan onherroepelijk binnendoor.

En zelfs al neem je die rechtse retesnel, je kan nooit te snel zijn voor die chicane die erachter komt, als je goed rijdt. Zelfs als je uit de pits komt en door de paaltjes rijdt en zo dus sneller die bocht uitkomt dan dat je van 't circuit zelf komt, dan nog kan je de chicane volgas door. Dus 't is zaak om die bocht goed te nemen, die eerste, en als je onderstuurd naar buiten tot op de buitenste kerbs vliegt aan 75, dan nog ben je trager dan iemand die 'm superkort en aan 70 neemt en onmiddellijk daarna van ongeveer op 't midden van de baan voluit kan accelereren.

Jep!

In het kort: Traag in, snel uit
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
        Ik ben nog niet aan mijn vormpeil terug , maar ik denk dat ik in de huidige versie van het spel aan 1:33.14 gekomen ben...
        Dat denk ik eerlijk gezegd niet, 't wereldrecord GTI op Blackwood ligt op 1.33:08 dus dan zou jij er maar 0,04s van zitten, en dan zou jij de 5e snelste rijders ter wereld zijn met die kar op dat circuit.

Kan natuurlijk, maar in races rij je doorgaans 0,2 tot max 0,5s sneller dan mij, en zit je meestal nog in de 1:35. Toch?

(pakt dees ni verkeerd op eeh )

(stats van lfsworld.net)

Comment

• Hartelijk dank! Als ik die eerste rechtse aan 65-70 neem, kan ik die inderdaad nemen zonder massa's slippen of overstuur, en dan kom ik in het midden van de baan uit. De eerste sector reed ik het vlugst in 0:32:35. Daar moet dus nog een halve seconde te winnen zijn op z'n minst. De tweede sector bereikte ik het vlugst in 1:07:70, maar dan was m'n eerste sector een 0:33:08. Dus dat kan ook nog wat beter. Enfin, bedankt voor de tips, vanavond nog wat oefenen!

Comment

• Mijn snelste ronde met de XFG op Blackwood GP is volgens m'n account op lfsworld.net 1:35,62 Nog werk aan de winkel. 1:35 draai ik nu wel meermaals, tijdens racejes van 5 rondjes ofzo. Dus 1:35 stabiel. 1:34 kan misschién, met deze setup en mijn huidige controls, maar ik vrees ervoor.

'k Denk dat 'k een stuurtje ga nodig hebben om snellere tijden te rijden.

Waar blijft die G25 ?!?

Comment

Dat denk ik eerlijk gezegd niet, 't wereldrecord GTI op Blackwood ligt op 1.33:08 dus dan zou jij er maar 0,04s van zitten, en dan zou jij de 5e snelste rijders ter wereld zijn met die kar op dat circuit.

Kan natuurlijk, maar in races rij je doorgaans 0,2 tot max 0,5s sneller dan mij, en zit je meestal nog in de 1:35. Toch?

(stats van lfsworld.net)
              Verschijnen je tijden daar automatisch op of niet? Bijvoorbeeld moest ik nu een 1:33:98 (i wish) rijden, komt dat er dan automatisch op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                HDe eerste sector reed ik het vlugst in 0:32:35. Daar moet dus nog een halve seconde te winnen zijn op z'n minst.
                Da's al veel, hoor. 0:31,85 is al goed snel, een 0:31,5 is al retesnel (ik denk niet dat ik die al ooit haalde, zelfs).

Comment

(stats van lfsworld.net)

Is dat echt??

Tienstiens

Dan moet dat toch van voor den U zijn, die 33.14...

Die tellers zijn eens op 0 gezet omdat de physics wat veranderd zijn he?

Nieuw antwoord dan: 1.34.65, das 't laagste dat ik nog weet met den U
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                    Verschijnen je tijden daar automatisch op of niet? Bijvoorbeeld moest ik nu een 1:33:98 (i wish) rijden, komt dat er dan automatisch op?
                    Neen, enkel de tijden tijdens S2-spelletjes worden geregistreerd. Als je niet de volledig versie hebt, worden je tijden dus niet in de tabellen opgenomen.

Ik reed al 1:35,2 ook op Blackwood, maar "officieel" zijn die dus niet.

Comment

Da's nog altijd friggin' snel. Kan ik ni.

Comment

• Seg, in plaats van te babbelen ... racen?

GTI, Blackwood GP?

Ik zoek een server !!

Comment

Is dat echt??

Tienstiens

Dan moet dat toch van voor den U zijn, die 33.14...

Die tellers zijn eens op 0 gezet omdat de physics wat veranderd zijn he?

Even gaan opzoeken zodat ik zeker niet lieg dit keer

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                          Op Blackwood racing team een kwalificatie + race van 15 rondjes

Kwalif: 5e met 1.35.05, al die ander mannen in de 33 of 34...

Race: 2e!!! dankzij 15 rondjes vollédig foutloos, beste ronde in lap 6, een 34.65

Dat was met +-15% naft ik de tank he
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Seg, in plaats van te babbelen ... racen?

GTI, Blackwood GP?

Ik zoek een server !!

Kmoet eerst douchen man, over ne minuut of 10 ben ik 'in'
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Kan ik ni.

Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• triplan gaming demo !!

Comment

Kmoet eerst douchen man, over ne minuut of 10 ben ik 'in'

13 minuten, nie slecht
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Welke server?
                                    edit: triplan gaming demo dus maar die zit vol...

Comment

• 'k Vind em ni

Comment

• Pfieuw, twas me een feestheid daar!

Comment

• Pfieuw!!

Ofwel is't menne computer, ofwel Kotnet, ofwel een combinatie, maar een framerate van gemiddeld 7 is écht te laag hoor...
                                          Bij de start, in de eerste bocht, is't soms maar 2

Maar toch wel leuke races gehad, en gTa maakt faméuze vorderingen zeg!!! Die rijdt ook al 34'ers alsof het niks is

Aan iedereen 'merci' voor al het raceplezier
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X