Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzIk heb eigenlijk zin in een LFS S3...
Daar zou dan, om mij écht te plezieren, een Lotus Elise-achtig dingetje in moeten zitten. Licht, met centrale motor. Eentje met 120 pk (lees: klein vermogenstekort) om erg leuke 'cupraces' mee te houden, en een 200-pk versie, voor gevorderden.
Jaaaaa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzIk heb eigenlijk zin in een LFS S3...
Daar zou dan, om mij écht te plezieren, een Lotus Elise-achtig dingetje in moeten zitten. Licht, met centrale motor. Eentje met 120 pk (lees: klein vermogenstekort) om erg leuke 'cupraces' mee te houden, en een 200-pk versie, voor gevorderden.
Jaaaaa
Héél erg geestige dingen, en het open karakter als je ermee rijdt is zalig. Wel scary om mee naast bakbeesten te rijden. De turbo Seven is trouwens, na wat oefening, een driftmeester!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe S2 heeft de "Lotus Seven" in 't spel, hè. Nen atmo van ca. 150 pk dacht ik, en nen turbo van ca. 220pk.
Héél erg geestige dingen, en het open karakter als je ermee rijdt is zalig. Wel scary om mee naast bakbeesten te rijden. De turbo Seven is trouwens, na wat oefening, een driftmeester!
Wat een geluid in de lage toeren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeDie "turbo" is toch een atmosferische 6 cilinder, of niet?
Wat een geluid in de lage toeren!
Hemels geluid inderdaad.
S2 (de geregistreerde versie) hebben is écht een must ... al die geile wagens, en vooral die verschillende circuits. Je hebt er geen idee van wat voor 'n leuke AW-clubraces we zouden kunnen houden ...
Maar ja, ze willen ni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaJa, juist, 'k was mis, 't is ne 4-pitter atmo en ne 6-pitter atmo.
Hemels geluid inderdaad.
S2 (de geregistreerde versie) hebben is écht een must ... al die geile wagens, en vooral die verschillende circuits. Je hebt er geen idee van wat voor 'n leuke AW-clubraces we zouden kunnen houden ...
Maar ja, ze willen ni.
Ma jong, ik ken al die circuits en auto's op m'n duimpie hoor, ik speel een bekke vals
Kzal eens een efforke moeten doen (van hoeveel is't? 35 euri zeker?) en m'n lief haar kredietkaart even lenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeOw juist, de IKEA situatie
Kwil sebiet wel racen. Eerst naar den delhaize
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTlotuzzz zat dan al 12sec voor, en dan moest ik weg. Kort samengevat: twas tof!
Ik zat toen derde, zeker. Had nog kunnen winnen, maar ik heb 'n accident gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe S2 heeft de "Lotus Seven" in 't spel, hè. Nen atmo van ca. 150 pk dacht ik, en nen turbo van ca. 220pk.
Jamaar, ik wil iets Elise-achtig
Het geeft inderdaad een bijzonder gevoel, zo'n seven! Wel geen makkelijke bakken, op de bochtige circuits ben ik quasi even snel met de 4-cilinder als met de 6-cilinder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzMa jong, ik ken al die circuits en auto's op m'n duimpie hoor, ik speel een bekke vals
Kzal eens een efforke moeten doen (van hoeveel is't? 35 euri zeker?) en m'n lief haar kredietkaart even lenen
Allez, haast ullie allemaal maar en haal die S2. Echt, 't is de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDa's het net, ik speel S2 eigenlijk nooit (alhoewel ik het heb) omdat iedereen hier nog met die demo rondsakkert. Ik had voor ik de S2 had ook de unlocker, maar daarmee kan je dus niet online.
Allez, haast ullie allemaal maar en haal die S2. Echt, 't is de moeite.
Eerst nog de visa ff lenen van de pa
Comment
Comment