Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
    Mooi moment daarstraks...

We hebben het teamwork mooi afgemaakt en zijn in deze volgorde gefinisht, een-tweetje voor *AW*!!
    Proficiat TomT, die echt al goed vooruit gaat op de meeste gedeelten van het parcours
    Nogmaals wil ik jou bedanken om soms wat te wachten nadat ik overkop ging of van de baan gereden werd (door jou), zo bleef het ook leuk voor mij, het was écht tof, ook al wist ik dat je me op ieder moment voorbij kon als je dat wenste. We hebben de eerste keer echt ass gekickt, de rest op meer dan 20 sec gereden. Die min 1:35 om binnen te mogen was ook wel geen waar, die mannen geraakten niet onder de 1:41. De tweede race was heel wat anders, na eerst omver gereden geweest te zijn in de eerste ronde en 2x overkop door zo'n wrecker kon ik toch rondjes beginnen draaien, lotuzzz zat dan al 12sec voor, en dan moest ik weg. Kort samengevat: twas tof!

Comment

Ik heb eigenlijk zin in een LFS S3...

Daar zou dan, om mij écht te plezieren, een Lotus Elise-achtig dingetje in moeten zitten. Licht, met centrale motor. Eentje met 120 pk (lees: klein vermogenstekort) om erg leuke 'cupraces' mee te houden, en een 200-pk versie, voor gevorderden.

Jaaaaa
      Zou het kunnen dat ik LFS S1 nog heb? Er staat als ik het opstart links iets van 'start nu live for speed S2...

Comment

Ik heb eigenlijk zin in een LFS S3...

Daar zou dan, om mij écht te plezieren, een Lotus Elise-achtig dingetje in moeten zitten. Licht, met centrale motor. Eentje met 120 pk (lees: klein vermogenstekort) om erg leuke 'cupraces' mee te houden, en een 200-pk versie, voor gevorderden.

Jaaaaa
        De S2 heeft de "Lotus Seven" in 't spel, hè. Nen atmo van ca. 150 pk dacht ik, en nen turbo van ca. 220pk.

Héél erg geestige dingen, en het open karakter als je ermee rijdt is zalig. Wel scary om mee naast bakbeesten te rijden. De turbo Seven is trouwens, na wat oefening, een driftmeester!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          De S2 heeft de "Lotus Seven" in 't spel, hè. Nen atmo van ca. 150 pk dacht ik, en nen turbo van ca. 220pk.

Héél erg geestige dingen, en het open karakter als je ermee rijdt is zalig. Wel scary om mee naast bakbeesten te rijden. De turbo Seven is trouwens, na wat oefening, een driftmeester!
          Die "turbo" is toch een atmosferische 6 cilinder, of niet?

Wat een geluid in de lage toeren!

Comment

• Anyway, racen?

Comment

De turbo Seven is trouwens, na wat oefening, een driftmeester!
              Dit vraagt om screenshots!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                Die "turbo" is toch een atmosferische 6 cilinder, of niet?

Wat een geluid in de lage toeren!
                Ja, juist, 'k was mis, 't is ne 4-pitter atmo en ne 6-pitter atmo.

Hemels geluid inderdaad.

S2 (de geregistreerde versie) hebben is écht een must ... al die geile wagens, en vooral die verschillende circuits. Je hebt er geen idee van wat voor 'n leuke AW-clubraces we zouden kunnen houden ...

Maar ja, ze willen ni.

Comment

• Nee, idd.
                  Racen!?

Comment

Anyway, racen?
                    Sorry, 't zal voor binnen een week ofzo, zijn.

(hopen dat m'n G25 ondertussen al toegekomen is )

Comment

• Ow juist, de IKEA situatie

Comment

Ja, juist, 'k was mis, 't is ne 4-pitter atmo en ne 6-pitter atmo.

Hemels geluid inderdaad.

S2 (de geregistreerde versie) hebben is écht een must ... al die geile wagens, en vooral die verschillende circuits. Je hebt er geen idee van wat voor 'n leuke AW-clubraces we zouden kunnen houden ...

Maar ja, ze willen ni.

Ma jong, ik ken al die circuits en auto's op m'n duimpie hoor, ik speel een bekke vals
                        Kzal eens een efforke moeten doen (van hoeveel is't? 35 euri zeker?) en m'n lief haar kredietkaart even lenen
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ow juist, de IKEA situatie

Kwil sebiet wel racen. Eerst naar den delhaize
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ben het nog eens aan het downloaden, tijdens de exaams vorig jaar had ik het eraf gesmeten want ik zat meer te spelen dan te leren .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                              lotuzzz zat dan al 12sec voor, en dan moest ik weg. Kort samengevat: twas tof!

Ik zat toen derde, zeker. Had nog kunnen winnen, maar ik heb 'n accident gehad

Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Jamaar, ik wil iets Elise-achtig

Het geeft inderdaad een bijzonder gevoel, zo'n seven! Wel geen makkelijke bakken, op de bochtige circuits ben ik quasi even snel met de 4-cilinder als met de 6-cilinder
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gedownload en geïnstalleerd. Iemand die nu op lfs zit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
                                    Iemand die nu op lfs zit?
                                    Dan moet ik al op mijn PC gaan zitten en zo, lijkt me onhandig

Als er nog enkele even willen racen dan kom ik ook wel af, heb alleen niet meer zoveel tijd nu

Comment

Ma jong, ik ken al die circuits en auto's op m'n duimpie hoor, ik speel een bekke vals
                                      Kzal eens een efforke moeten doen (van hoeveel is't? 35 euri zeker?) en m'n lief haar kredietkaart even lenen
                                      Da's het net, ik speel S2 eigenlijk nooit (alhoewel ik het heb) omdat iedereen hier nog met die demo rondsakkert. Ik had voor ik de S2 had ook de unlocker, maar daarmee kan je dus niet online.

Allez, haast ullie allemaal maar en haal die S2. Echt, 't is de moeite.

Comment

Da's het net, ik speel S2 eigenlijk nooit (alhoewel ik het heb) omdat iedereen hier nog met die demo rondsakkert. Ik had voor ik de S2 had ook de unlocker, maar daarmee kan je dus niet online.

Allez, haast ullie allemaal maar en haal die S2. Echt, 't is de moeite.
                                        don't worry, next week heb ik LFS S2 ook
                                        Eerst nog de visa ff lenen van de pa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
                                          Gedownload en geïnstalleerd. Iemand die nu op lfs zit?
                                          Ik ga binnen 10min racen. Wie nog wil, meld u hier aan.

Comment

Working...
                                          X