Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We hebben het teamwork mooi afgemaakt en zijn in deze volgorde gefinisht, een-tweetje voor *AW*!!
Proficiat TomT, die echt al goed vooruit gaat op de meeste gedeelten van het parcours
Ma jong, ik ken al die circuits en auto's op m'n duimpie hoor, ik speel een bekke vals
Kzal eens een efforke moeten doen (van hoeveel is't? 35 euri zeker?) en m'n lief haar kredietkaart even lenen
Het geeft inderdaad een bijzonder gevoel, zo'n seven! Wel geen makkelijke bakken, op de bochtige circuits ben ik quasi even snel met de 4-cilinder als met de 6-cilinder
Ma jong, ik ken al die circuits en auto's op m'n duimpie hoor, ik speel een bekke vals
Kzal eens een efforke moeten doen (van hoeveel is't? 35 euri zeker?) en m'n lief haar kredietkaart even lenen
Da's het net, ik speel S2 eigenlijk nooit (alhoewel ik het heb) omdat iedereen hier nog met die demo rondsakkert. Ik had voor ik de S2 had ook de unlocker, maar daarmee kan je dus niet online.
Allez, haast ullie allemaal maar en haal die S2. Echt, 't is de moeite.
Da's het net, ik speel S2 eigenlijk nooit (alhoewel ik het heb) omdat iedereen hier nog met die demo rondsakkert. Ik had voor ik de S2 had ook de unlocker, maar daarmee kan je dus niet online.
Allez, haast ullie allemaal maar en haal die S2. Echt, 't is de moeite.
don't worry, next week heb ik LFS S2 ook
Eerst nog de visa ff lenen van de pa
Comment