Wel lekkere wedstrijden gehad
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOpnieuw calibreren?
Oorspronkelijk geplaatst door ergens op het internetThe pedal sensors get screwed up to where your unable to use 100% throttle.
The pedal problem is temperarily resolved by unplugging the controller, but often comes back within a few laps. Very very frustrating. No fixes for the paddle problem so far. Great wheel to use, but VERY poor quality.
Tmoest er ooit van komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk wil S2 racen !!!
Met de cabrio MINI op de oval.
Ik niet meer, quality time met 't liefje sebiet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenFaaaaaaaack...
Het MOMO-euvel: ik kan geen 100% throttle meer bereiken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk had dat ook vrij veel. Super irritant
Had?
Wat is de oplossing?
En zeg niet: nieuw stuur kopen
Comment
-
'k Heb vannacht nog een beetje S2-kilometertjes gedraaid. M'n gemiddeld verbruik zal gestegen zijn, want 't was bijna continu met de F1, waarvan een pak oval-rondjes.
Oval racen is leuk !! (nooit gedacht dat ik dat zou gaan zeggen) Snelste rondje was 31:44 denk ik. (slipstreamend)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Heb vannacht nog een beetje S2-kilometertjes gedraaid. M'n gemiddeld verbruik zal gestegen zijn, want 't was bijna continu met de F1, waarvan een pak oval-rondjes.
Oval racen is leuk !! (nooit gedacht dat ik dat zou gaan zeggen) Snelste rondje was 31:44 denk ik. (slipstreamend)
Ik 32.14 (handig dat die pb's bijgehouden worden )
Wel zonder slip te streamen
Comment
-
Zonder slipstreamen geraak ik aan 31,8x.
Vleugels op nul, neus omhoog, en dan de juiste gear ratio. En gaaaaaas.
Slipstreamen is zot !! Dat ding versnelt makkelijk 20 per uur dan, richting 360 Ã 365 per uur. Gekkenwerk.
Had een goeie server gevonden : 8 rondjes, en met automatische SHIFT + S (pitten) bij 'n crash zodat de baan vrij blijft. Zalig. Met 16% benzine kwam je nét 8 rondjes toen, anderhalve bocht na de finish was 't gedaan met benzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHad?
Wat is de oplossing?
En zeg niet: nieuw stuur kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNiet meer spelen
Meende 't... Hebt ge 't niet kunnen fiksen?
Comment
-
Ik denk... dat m'n pedalenset enkele centimeters verder is geschoven gisteren in het heetst van de strijd, en dat er een halve centimeter 'travel' verloren is gegaan aan de achterkant van m'n bureau, zo'n dwarslat waar het pedaal lichtjes tegenzat
Ben wel blij dat ie nie kapoet is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMeende 't... Hebt ge 't niet kunnen fiksen?
Comment
Comment