Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door ergens op het internet
The pedal sensors get screwed up to where your unable to use 100% throttle.
The pedal problem is temperarily resolved by unplugging the controller, but often comes back within a few laps. Very very frustrating. No fixes for the paddle problem so far. Great wheel to use, but VERY poor quality.
'k Heb vannacht nog een beetje S2-kilometertjes gedraaid. M'n gemiddeld verbruik zal gestegen zijn, want 't was bijna continu met de F1, waarvan een pak oval-rondjes.
Oval racen is leuk !! (nooit gedacht dat ik dat zou gaan zeggen) Snelste rondje was 31:44 denk ik. (slipstreamend)
'k Heb vannacht nog een beetje S2-kilometertjes gedraaid. M'n gemiddeld verbruik zal gestegen zijn, want 't was bijna continu met de F1, waarvan een pak oval-rondjes.
Oval racen is leuk !! (nooit gedacht dat ik dat zou gaan zeggen) Snelste rondje was 31:44 denk ik. (slipstreamend)
Ik 32.14 (handig dat die pb's bijgehouden worden )
Ik denk... dat m'n pedalenset enkele centimeters verder is geschoven gisteren in het heetst van de strijd, en dat er een halve centimeter 'travel' verloren is gegaan aan de achterkant van m'n bureau, zo'n dwarslat waar het pedaal lichtjes tegenzat
Comment