Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry Fille, ik moet er af...

Volgende keer langer.

Comment

• Na 00.00u, als het Kotnet terug wat minder bezet en sneller wordt, ga ik nog wel wa S2'en

gTa??

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• vraagje, ik sta op punt om me een LFS S2 license aan te schaffen
        maar kan ik dan nog in S2 mode mee racen met de demo-racers? of hoe werkt dat allemaal?

Comment

• Ja, dat gaat. Als ge in het beginscherm "online" komt, kan je kiezen welke versie je wil spelen : demo, S1 of S2. S1 wordt niet meer gebruikt, maar je kan dus ook op demoservers spelen, net alsof je enkel een demo-versie had.

DOEN !!!!

Vanavond S2'en met AW.

Comment

• k, you convinced me
            rap ff registreren en t'avond S2'en

Comment

• voila, ben nu Officieel S2 licensed driver

Straks S2 met AW?

Comment

• Ja !

En Stichel doet ook mee, daarjuist een voucher voor 'm gekocht, ik denk dat 'ie op dit moment aan 't upgraden is.

Comment

• En 't zaaaaaligste van allemaal !!!!!

STICHEL KAN S2 SERVERS HOSTEN !!!!!

Jochei, jochei, driewerf jochei !!

Onze eigen AW S2-server.

Comment

• zaligheid!!
                    Nog 1 vraagje, waar kan je zien hoeveel je verbruikt hebt, pb's, enz...

Comment

• The Live for Speed racing statistics website containing all your best times, race information and much more.

-> inloggen met je paswoord en login (van op de liveforspeed.com site)

En dan heb je allerlei dinges. Beetje zoeken in 't begin, maar lukt wel.

Comment

• Hahaaaaaaa. We zijn dan al met 4 vanavond.

Waar hangt onzen Lotuzzz uit, eigenlijk?

Comment

• Haha, heb 'n aanvraag ingestuurd voor een teamnaam.

*AW* Racers Belgium

Dan allemaal met *AW* voor onze racenaam en we zijn okiedo.

Dan misschien nog teamkleuren? Ik wil dat wel doen, een soort van "basic" design, met voor elk teamlid een ander startnummer (een beetje zoals mijn "Gulf" GTI ook een AutoWereld-startnummer heeft, check maar).

Comment

• ff een vraagje:

Waar die 2 pijlen bij staan, wat betekent dat?
                            Last edited by ; 24/05/2007, 21:30.

Comment

• Linksboven is je fps, linkssonder is het aantal verbindingen op die server, en de communicatie met jouw PC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Linksboven is je fps, linkssonder is het aantal verbindingen op die server, en de communicatie met jouw PC.
                                fps???

Comment

• Frames per second, de "snelheid" waarmee de beelden (per seconde) op je scherm worden getoverd. 20 fps is vrij weinig, nogal "schokkerig", 40 fps is beter, meer is pure lux.

Oudere videokaart?

Comment

• frames per seconde

-edit.. Oppz.. mijn pc word te traag gTa was me voor

Comment

• Zo zalig. De modale LFS-S2-rijder is 26,3 jaar oud.

Comment

Frames per second, de "snelheid" waarmee de beelden (per seconde) op je scherm worden getoverd. 20 fps is vrij weinig, nogal "schokkerig", 40 fps is beter, meer is pure lux.
                                        Danku gTa

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Oudere videokaart?
                                        Geen idee eigenlijk.

Comment

Hahaaaaaaa. We zijn dan al met 4 vanavond.

Waar hangt onzen Lotuzzz uit, eigenlijk?

Op 't labo

Ik kom op kot aan, en word al meteen geroepen
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X