Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vraagje, ik sta op punt om me een LFS S2 license aan te schaffen
maar kan ik dan nog in S2 mode mee racen met de demo-racers? of hoe werkt dat allemaal?
Ja, dat gaat. Als ge in het beginscherm "online" komt, kan je kiezen welke versie je wil spelen : demo, S1 of S2. S1 wordt niet meer gebruikt, maar je kan dus ook op demoservers spelen, net alsof je enkel een demo-versie had.
Haha, heb 'n aanvraag ingestuurd voor een teamnaam.
*AW* Racers Belgium
Dan allemaal met *AW* voor onze racenaam en we zijn okiedo.
Dan misschien nog teamkleuren? Ik wil dat wel doen, een soort van "basic" design, met voor elk teamlid een ander startnummer (een beetje zoals mijn "Gulf" GTI ook een AutoWereld-startnummer heeft, check maar).
Frames per second, de "snelheid" waarmee de beelden (per seconde) op je scherm worden getoverd. 20 fps is vrij weinig, nogal "schokkerig", 40 fps is beter, meer is pure lux.
Frames per second, de "snelheid" waarmee de beelden (per seconde) op je scherm worden getoverd. 20 fps is vrij weinig, nogal "schokkerig", 40 fps is beter, meer is pure lux.
Comment