Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knap idee, ik zie het wel zitten

We moeten het met de racers eens overleggen he..

Comment

• Of ... als jullie dit eigenlijk niet zo bijster vinden : geen probleem, we zoeken iets anders, hè !

Er zijn nog massa's coole liveries te pakken :

Martini

Vind ik ook heel mooi, maar is moeilijker om "proper" te krijgen op LFS. Maar zeker doenbaar.

Gulf

Ook een classic. Per auto wel mooie skins uit te werken, afhankelijk van hoe de lijnen lopen.

Het Gulf-logo is wel moeilijk tot iets "deftigs" uit te werken dat met Autowereld te maken heeft. "gTa" past er mooi in (heb ook dat logo op 't dak van m'n XFG ), maar AW lijkt me wat kort. Anyway, ik vind daar wel iets op.

Jullie nog andere ideeën die naar 'n AW-teamskin kunnen geconverteerd worden? Persoonlijk vind ik een goed op een gekende combo wel leuk, omdat het herkenbaar is. En toch is het persoonlijk, door de herwerking naar AW.

Shoot, guys, shoot !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
        knap idee, ik zie het wel zitten

We moeten het met de racers eens overleggen he..
        Pfff, i don't care what they say : ik ga een apart topic openen erover.

Comment

ik zit wel met een 'probleem'
          ik kan soms niet meer volgas geven met men pedalen
          als ik dan die as calibreer lukt het weer ff, maar telkens hetzelfde..

Enige oplossingen?
          En nee gTa, geen G25 aanschaffen
          Oplossing?

Comment

Oplossing?
            Vreemd, lijkt geen hardware-"probleem" te zijn in die zin dat 't niet permanent is. 't Is alsof jouw pedalen zich na een tijdje ontregelen.

Geen idee. Best 'es op type van jouw stuur/pedalenset zoeken op internet naar gelijkaardige problemen, of de troubleshooting dinges van Logitech raadplegen.

Comment

Oplossing?
              Bij mij was de oplossing: pedaalsetje verder van de dwarsbalk onder aan het bureau zetten, woooooops
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• gTa, ge zijt super

Rothmans vind ik 'n héérlijke sponsor, evenals Gulf en Martini. Mij maakt het dus niet echt uit...

Bibendummetjes vind ik zalig, dus die mag er alvast op

Goh, 't is allemaal zo mooi... 't zal altijd goed zijn voor mij, je Rothmans-plan klinkt alvast als muziek... die details!!!
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

p.s.: O ja, sorry guys, maar op mijn versie van de skins komt er achteraan altijd een StuBru-sticker. Jullie mogen echter ook speciallekes aanvragen, hoor. Dus laat maar komen.

Geen probleem, ik heb zo nog rondgereden:

Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mag ik dit als sponsor.

Comment

• Vraagje (past beter hier dan in aw team topic)

Blijkbaar wordt er nu dus ook geracet onder licentie (S2) maar wat is er dan verschillend aan die S2 in vergelijking met dat 1 je kon downloaden (omdat in het andere topic werd gezegd dat je dan met alle wagens kan rijden)?

Racen met zijn allen in alle wagens denk ik? nog andere zaken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                        Vraagje (past beter hier dan in aw team topic)

Blijkbaar wordt er nu dus ook geracet onder licentie (S2) maar wat is er dan verschillend aan die S2 in vergelijking met dat 1 je kon downloaden (omdat in het andere topic werd gezegd dat je dan met alle wagens kan rijden)?

Toegang tot meer servers, wagens, circuits niets meer niets minder.

Comment

• Dit spel heeft blijkbaar een groot publiek hier op het forum, maar kan iemand we wat uitleggen hoe, wat, waar, enz?

Gwn wat ik allemaal moet weten om dit spel (demo) te hebben, te spelen enz
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Live for Speed is a serious racing simulator. No arcade modes, no steering aids - YOU have to do the driving. Try the LFS physics with our free demo!

Downloaden, installeren, en racen !!

Comment

• 't Gaat niet, ik kan het wel downloaden, maar dan niet installeren
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                't Gaat niet, ik kan het wel downloaden, maar dan niet installeren
                                je moet niks installeren gewoon het gedownloade mapje ergens veilig zetten en elke keer LFS.exe openen als je wilt spelen
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                  je moet niks installeren gewoon het gedownloade mapje ergens veilig zetten en elke keer LFS.exe openen als je wilt spelen
                                  Dat wil hij dus niet doen!
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

Comment

• Heel erg vreemd. Bij mij liep de download en de install als een tiet. En bij zovele anderen ook. Heb je 'n recente PC? Heb je je firewall op staan? Geen antivir-suite die keihard screent op alles dat 'ie niet kent?

- edit -

Je hebt toch een PC, want op een Apple gaat 't niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                      Vraagje (past beter hier dan in aw team topic)

Wel ja : alle wagens kan je rijden online dan, en je kan ook op alle circuits. De gegevens van je races op S2-servers worden door een centrale server bijgehouden, en de gegevens (besttijden (per circuit en per auto), totaal aantal kilometer, enz.) kan je raadplegen op lfsworld.net. Je kan ook als gast inloggen daar, en zoeken naar de gegevens van andere rijders, maar jouw gegevens worden niet opgeslagen.

S2-rijders genieten tijdens 't racen op S2-servers ook van de automatische skin download. Als je een eigen skin hebt, zet je die in lfsworld.net in "my online skins" (eenvoudig uploaden), en als je inlogt op een S2-server met die skin, dan zullen alle andere S2-rijders automatisch die skin downloaden van de main server.

That's it, zo ongeveer.

Comment

• Deze avond LFS?

Comment

• Ik ben de demo aan't downen, k zal wel nie veel kunnen spelen door gebrek aan tijd. Hopelijk bevalt het me wat

Comment

Working...
                                          X