Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Of ... als jullie dit eigenlijk niet zo bijster vinden : geen probleem, we zoeken iets anders, hè !
Er zijn nog massa's coole liveries te pakken :
Martini
Vind ik ook heel mooi, maar is moeilijker om "proper" te krijgen op LFS. Maar zeker doenbaar.
Gulf
Ook een classic. Per auto wel mooie skins uit te werken, afhankelijk van hoe de lijnen lopen.
Het Gulf-logo is wel moeilijk tot iets "deftigs" uit te werken dat met Autowereld te maken heeft. "gTa" past er mooi in (heb ook dat logo op 't dak van m'n XFG ), maar AW lijkt me wat kort. Anyway, ik vind daar wel iets op.
Jullie nog andere ideeën die naar 'n AW-teamskin kunnen geconverteerd worden? Persoonlijk vind ik een goed op een gekende combo wel leuk, omdat het herkenbaar is. En toch is het persoonlijk, door de herwerking naar AW.
ik zit wel met een 'probleem'
ik kan soms niet meer volgas geven met men pedalen
als ik dan die as calibreer lukt het weer ff, maar telkens hetzelfde..
Enige oplossingen?
En nee gTa, geen G25 aanschaffen
Vreemd, lijkt geen hardware-"probleem" te zijn in die zin dat 't niet permanent is. 't Is alsof jouw pedalen zich na een tijdje ontregelen.
Geen idee. Best 'es op type van jouw stuur/pedalenset zoeken op internet naar gelijkaardige problemen, of de troubleshooting dinges van Logitech raadplegen.
p.s.: O ja, sorry guys, maar op mijn versie van de skins komt er achteraan altijd een StuBru-sticker. Jullie mogen echter ook speciallekes aanvragen, hoor. Dus laat maar komen.
Blijkbaar wordt er nu dus ook geracet onder licentie (S2) maar wat is er dan verschillend aan die S2 in vergelijking met dat 1 je kon downloaden (omdat in het andere topic werd gezegd dat je dan met alle wagens kan rijden)?
Racen met zijn allen in alle wagens denk ik? nog andere zaken?
Blijkbaar wordt er nu dus ook geracet onder licentie (S2) maar wat is er dan verschillend aan die S2 in vergelijking met dat 1 je kon downloaden (omdat in het andere topic werd gezegd dat je dan met alle wagens kan rijden)?
Toegang tot meer servers, wagens, circuits niets meer niets minder.
Heel erg vreemd. Bij mij liep de download en de install als een tiet. En bij zovele anderen ook. Heb je 'n recente PC? Heb je je firewall op staan? Geen antivir-suite die keihard screent op alles dat 'ie niet kent?
- edit -
Je hebt toch een PC, want op een Apple gaat 't niet.
Wel ja : alle wagens kan je rijden online dan, en je kan ook op alle circuits. De gegevens van je races op S2-servers worden door een centrale server bijgehouden, en de gegevens (besttijden (per circuit en per auto), totaal aantal kilometer, enz.) kan je raadplegen op lfsworld.net. Je kan ook als gast inloggen daar, en zoeken naar de gegevens van andere rijders, maar jouw gegevens worden niet opgeslagen.
S2-rijders genieten tijdens 't racen op S2-servers ook van de automatische skin download. Als je een eigen skin hebt, zet je die in lfsworld.net in "my online skins" (eenvoudig uploaden), en als je inlogt op een S2-server met die skin, dan zullen alle andere S2-rijders automatisch die skin downloaden van de main server.
Comment