Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk BerichtenSorry Paul
Morgen eens een grote race met heel de bende ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten't is Pieter
Ja zeker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenEn op deze link vind je voor de meeste wagens voor alle tracks een goede setup!
http://setupfield.teaminferno.hu/ind..._section=setup
kheb er zo een paar gedownload, maar in welke map van lfs moet ik deze zette?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airstriker Bekijk Berichtenkheb er zo een paar gedownload, maar in welke map van lfs moet ik deze zette?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
Jep!
Host gij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtengTa is terug te pakken, nu 'ie het met een stuurtje moet doen... Voorlopig toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenrijd je dan met een stuurtje normaal minder snelle rondjes dan zonder stuurtje ofzo?? of bedoel je gewoon dat hij zn stuurtje nog gewoon moet worden?
Enfin, ik rijd met muis ook quasi zo snel als met stuur hoor, maar met een stuur rijd je constantere rondetijden...
Dus een stuur is niet noodzakelijk significant sneller. Let op, dit geldt enkel voor de GTI he, met een potente achterwielaandrijver heb je toch een stuur vandoen
Comment
-
Nu rijden ? Zeg maar waar !!!
Ik wil vanavond gerust hosten, maar ik kan niet verzekeren dat de laptop die taak probleemloos zal uitvoeren.
En ik kan m'n licentie maar op 1 pc tegelijk gebruiken, dus als ik de dedicated server op zet, kan ik niet meerijden
Anders gaan we gewoon met z'n allen op een lege server ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenRedline racing 3 !!!
Is da demo of S2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenS2 natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenJe hebt m'n moment of Glory niet gezien
Vnv ben ik zeker weer van de partij. Hopelijk is de rest er ook.
Comment
-
Sorry Stichelz, elektriciteit hier in't straat viel net uit toen ik wou meedoen
Comment
Comment