Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenDan kap ik er ook mee
het was super, met mooie inhaalmanoevres he stichelz
Die ene was echt zooot. Komt meneertje me daar aan 120 binnenkant bocht voorbijgedrift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenIk en lotuzzz kappen ermee voor vandaag
't was leuk !!
Comment
-
Heroïsch duelletje met Sledge gehad op Westhill, met de FOX...
Ik haalde hem in, hij mij even verder terug... 't was millimeterwerk!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk BerichtenWaar is tante gTa?
Laatste 2 dagen geen tijd gehad om te LFS'en. Maar ik beloof dat ik morgen nog zoveel mogelijk XFG-teamskins afwerk, en ook wat online kom reesuh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHeroïsch duelletje met Sledge gehad op Westhill, met de FOX...
Ik haalde hem in, hij mij even verder terug... 't was millimeterwerk!!
Westhill met de FOX is gewoon geil. 90% volgas, en de andere 10% op de limiet van de wagen...
Vanavond een rematch? Waarom wou ik in de laatste ronde van de laatste race, terwijl ik comfortabel op kop lag, voor het baanrecord gaan en er dan hard afgaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenJa, dat was een zalige race, mijn mooiste moment was wel toen ik je buitenom in T1 voorbijging
Westhill met de FOX is gewoon geil. 90% volgas, en de andere 10% op de limiet van de wagen...
Vanavond een rematch? Waarom wou ik in de laatste ronde van de laatste race, terwijl ik comfortabel op kop lag, voor het baanrecord gaan en er dan hard afgaan
Je voélt die aerodynamische grip precies echt in bochten in vijfde of zesde...
En nice overtaking, inderdaad
'k Ga nog zien voor vanavond, ik hou 't hier wel wat in 't oog maar school gaat voor
Comment
-
Op Westhill doet bocht 3 (de lange aflopende linkse) me heel erg denken aan de afdaling van de Sacramentsheuvel in Zolder!
Comment
-
Hallo,
ben al enige tijd bezig met LiveForSpeed. Nu er zoveel Nederlandse teams zijn dacht
het dat het wel eens dringend tijd werd om een echt BELGISCH team op te richten.
Heeft iemand intresse om dit te verwezenlijken? Er zijn wel belgische teams, maar zo
bekend zijn de meeste niet.
Als iemand intresse heeft kan je gewoon even contact opnemen op het volgende
e-mail adres: --the_supahfly@hotmail.com--
Mvg,
Stu
Comment
-
Wij zijn al een team. *AW* Racers Belgium
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWesthill met de FOX is inderdaad
Je voélt die aerodynamische grip precies echt in bochten in vijfde of zesde...
En nice overtaking, inderdaad
'k Ga nog zien voor vanavond, ik hou 't hier wel wat in 't oog maar school gaat voor
welke is de FOX? de FXO of de formule XR?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airstriker Bekijk Berichtenwelke is de FOX? de FXO of de formule XR?
Echt zalig om mee te rijden, niet heel snel maar zeer leuk op bochtige circuits door zijn grip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaarekeh.
Laatste 2 dagen geen tijd gehad om te LFS'en. Maar ik beloof dat ik morgen nog zoveel mogelijk XFG-teamskins afwerk, en ook wat online kom reesuh.
THX,Gillet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenAanwezig!
Deze avond weer?
Comment
-
Ik wil er nog es op wijzen wat een zot verschil het geeft als je rem en gas tegelijk kan indrukken... De balans van de wagen is veel subtieler en sneller bij te sturen. Geweldig leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk wil er nog es op wijzen wat een zot verschil het geeft als je rem en gas tegelijk kan indrukken... De balans van de wagen is veel subtieler en sneller bij te sturen. Geweldig leuk
Comment
Comment