iemand nog goesting in een partijtje lfs?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Even stil gelegen maar nu ben ik weer klaar om te racen! Kheb ondertussen het topic van autowereld racing team gelezen, damn, ik wil er ook bij.
Kan je als je S2 download, (zo op die illegale, gekraakte manier) met alles rijden en op alle parcours? Ik wil namelijk andere parcours dan blackwood.
Als het gedownload is en ik het geinstalleerd krijg dan dien ik ook m'n configuratie in voor het autowereld racing team!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKan je als je S2 download, (zo op die illegale, gekraakte manier) met alles rijden en op alle parcours?
Comment
-
ik had daarjuist die post gelezen van enkele weken terug, die gaat over de installatie van hamachi, en de crack van S2.
Crack werkt, als ik echter via hamachi probeer in te loggen op server "dodgedrifting" met paswoord "drift".... lukt dit niet...server vol... wat zijn de alternatieven?
en hoe kan ik in LFS in real-time en on-screen mn bandentemperatuur en slijtage zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
en hoe kan ik in LFS in real-time en on-screen mn bandentemperatuur en slijtage zien?
F9
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtentnx waar vindk een overzichtje van al die F-toetsen?
en weet jij nog ergens een hamachi server + paswoord waar nog plaats op vrij is?
Bij opties - toetsen, denk ik...
Hamachi ken ik de ballen van, en ik wens dat nog zo te houden ook!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenBij opties - toetsen, denk ik...
Hamachi ken ik de ballen van, en ik wens dat nog zo te houden ook!
ik heb de laatste dagen een aantal pogingen ondernomen om die wagens langer dan 2 seconden op de baan te houden , maar erg goed lukt het niet
do you stuurke ? or do you muis?
mn eerste pogingen waren met keyboard, maar dat suckt al helemaal nu probeer ik met de muis.. lukt al wat beter... maar toch , nog steeds schandalig slecht
Comment
-
De GTI is perfect doenbaar met muis, of kb zelfs, maar al die krachtige achterwielaandrijvers vereisen toch 'n stuurtje hoor...
Ik rij dus met 'n stuurtje, ja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe GTI is perfect doenbaar met muis, of kb zelfs, maar al die krachtige achterwielaandrijvers vereisen toch 'n stuurtje hoor...
Ik rij dus met 'n stuurtje, ja...
wat voor een stuurtje? wat kost een "deftig stuurtje" ongeveer, en wat is "een deftig"? (geen toestanden van 1300 euro bijvoorbeeld zoals ik in gTa z'n G25-topic gepost heb onlnang dus )
heb je onder de 100 euro al iets goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenwat voor een stuurtje? wat kost een "deftig stuurtje" ongeveer, en wat is "een deftig"? (geen toestanden van 1300 euro bijvoorbeeld zoals ik in gTa z'n G25-topic gepost heb onlnang dus )
heb je onder de 100 euro al iets goed?
De Logitech MOMO die ik heb vind je rond de 100 euro
Voor de rest ken ik niet veel van stuurtjes...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJa, je mag met mij rijden
1) OH GREAT!
2)Vosje!
@53, kheb het ook geprobeerd, tlukt ook niet, kheb al gepmd naar die gast maar nog geen antwoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenRacen ?!
Comment
Comment