Pitstop NL TEAMserver!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZak, installeer hamachi en dan kun je via de gekraakte S2 online!2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenik weet van niks... pm me eens, wil je, oetlul.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenJullie komen ook goed overeen blijkbaar
Zeg eens welke survur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk zit momenteel op de jouwe, maar ik weet niet of er nog genoeg plaats is voor de anderen?
En gebruik je ook die server op LFS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtent'avond LFS
gTa, Lotuzzz, ken, Jerino, Bourges, Stichelb, Sledge?
Neen,voetbal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk heb een licentie. Hamachi doe ik niet. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan
Inderdaad!Money talks, Bullshit walks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk zit momenteel op de jouwe, maar ik weet niet of er nog genoeg plaats is voor de anderen?
En gebruik je ook die server op LFS?
"ff hamachi server proberen te maken.
wil wil mag joinen
server: hamachi_lfs
paswoord: hamadinges"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenWordt er gekoerst op deze barre zaterdagmiddag ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenWordt er gekoerst op deze barre zaterdagmiddag ?
Ik koers alleen in de week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenWaar kopen jullie die licentie?
Comment
Comment