Ik ga sebiet wat rijden op S2, dus 'find driver' --> Lotuzzz als je mij zoekt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
-
De LX6 is een lekker beest...
Comment
-
Met 23'en de GTI op een klein circuitje (korte south city, of korte fern bay bijvoorbeeld) is maf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk BerichtenVanaf volgende week ga ik normaal gezien weer LFS'en tis kerstvakantie!
ik ook! tis al meer als 1 week geleden, gewoon gene tijd
'k kijk al uit naar volgende week !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk BerichtenOch neen dat geluid,zo ouderwets computergeluid kun je dat anders instellen?
En die LX6 heeft precies een boite met rechte vertandingen... zo'n iritante whine op wat vroeger een vet klindende 6-pitter was
En dat startgeluid hadden ze ook wel beter kunnen doen.
Wel leuk dat je snelheidsmeter nu altijd de wielsnelheid geeft... leuk om die wijzer te zien floepen bij een dikke burnout
edit; de RA blijkt eigelijk wel nog goed te klinken. Vond dat altijd al een zalige motor in dat ding... en kweet niet meer of hij het vroeger ook had, maar een leuk blow-off piepje tussen het schakelen onder vollast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten'volume echo' bij Audio helemaal op 0 zetten helpt al een beetje...
En die LX6 heeft precies een boite met rechte vertandingen... zo'n iritante whine op wat vroeger een vet klindende 6-pitter was
En dat startgeluid hadden ze ook wel beter kunnen doen.
Wel leuk dat je snelheidsmeter nu altijd de wielsnelheid geeft... leuk om die wijzer te zien floepen bij een dikke burnout
edit; de RA blijkt eigelijk wel nog goed te klinken. Vond dat altijd al een zalige motor in dat ding... en kweet niet meer of hij het vroeger ook had, maar een leuk blow-off piepje tussen het schakelen onder vollast
man man man...
Die RB4, die sound
Echt de klank van een rallywagen
Comment
-
Comment
-
Comment