Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga sebiet wat rijden op S2, dus 'find driver' --> Lotuzzz als je mij zoekt
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb een gaatje gevonden om 'es een paar uurtjes S2 te spelen.

Ik zit op S2, dus. Find me.

Comment

• De LX6 is een lekker beest...
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heb tegenwoordig gewoon geen tijd meer, ik hoop na de examens nog eens te kunnen spelen.

Comment

• Met 23'en de GTI op een klein circuitje (korte south city, of korte fern bay bijvoorbeeld) is maf
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Vanaf volgende week ga ik normaal gezien weer LFS'en tis kerstvakantie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
                Vanaf volgende week ga ik normaal gezien weer LFS'en tis kerstvakantie!

ik ook! tis al meer als 1 week geleden, gewoon gene tijd

'k kijk al uit naar volgende week !

Comment

• Aan de S2'ers, er is een update! check liveforspeed.net

effe updaten en zien wat de verschillen zijn

Comment

• Geluid is dus omzeep

Comment

• straks toch eens patchen, heb nu terug 2 unlocks..

Comment

• met het geluid is idd iets bizar gebeurd. de schakel geluidjes zijn wel leuk.

Comment

• die schakelgeluiden zijn nog wel ok ja, maar het geluid is zo 'gala' geworden

Comment

• inderdaad, de upgrade op zich is wel goed, behalve sommige geluiden van de wagens..

OOk als je de motor start krijg je nu een speciaal motorgeluidje..

Comment

• Och neen dat geluid,zo ouderwets computergeluid kun je dat anders instellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
                                Och neen dat geluid,zo ouderwets computergeluid kun je dat anders instellen?
                                'volume echo' bij Audio helemaal op 0 zetten helpt al een beetje...
                                En die LX6 heeft precies een boite met rechte vertandingen... zo'n iritante whine op wat vroeger een vet klindende 6-pitter was
                                En dat startgeluid hadden ze ook wel beter kunnen doen.

Wel leuk dat je snelheidsmeter nu altijd de wielsnelheid geeft... leuk om die wijzer te zien floepen bij een dikke burnout

edit; de RA blijkt eigelijk wel nog goed te klinken. Vond dat altijd al een zalige motor in dat ding... en kweet niet meer of hij het vroeger ook had, maar een leuk blow-off piepje tussen het schakelen onder vollast
                                Last edited by ; 26/12/2006, 20:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  'volume echo' bij Audio helemaal op 0 zetten helpt al een beetje...
                                  En die LX6 heeft precies een boite met rechte vertandingen... zo'n iritante whine op wat vroeger een vet klindende 6-pitter was
                                  En dat startgeluid hadden ze ook wel beter kunnen doen.

Wel leuk dat je snelheidsmeter nu altijd de wielsnelheid geeft... leuk om die wijzer te zien floepen bij een dikke burnout

edit; de RA blijkt eigelijk wel nog goed te klinken. Vond dat altijd al een zalige motor in dat ding... en kweet niet meer of hij het vroeger ook had, maar een leuk blow-off piepje tussen het schakelen onder vollast

man man man...

Die RB4, die sound
                                  Echt de klank van een rallywagen

Comment

• nog een foto'ke teruggevonden derjuist van onze teamkleuren/outfit vorig jaar
                                    Matteus en ik hadden het 'Team Black' opgericht

lekker fancy met dat zwart, kleine toest sportiviteit met die oranje striping, en dan proper kostuum met bijhorend stoeferke
                                    Last edited by ; 14/05/2008, 00:45.

Comment

• Force Dynamics with LFS's BMW F1.06

Comment

• Wordt er hier nog veel gespeeld op LFS? Heb sinds gisteren ook een licentie voor S2, ik en ne maat van mij hebben alvast een server draaien {sideways} europe.

Comment

• Toeval wil dat ik gister nog eens S2 gespeeld heb

Moeten dringend (nog) eens een AW-event op poten zetten.

Comment

Working...
                                          X