Niemand?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNiemand?
Ik rij enkel 's avonds voor het slapengaan even
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenXyOn-servers.com | LFS DemoTest
Comment
-
't Was fijn! Beste ronde van mij was 1.28 72 wat ik niet echt slecht vind voor met toetsenbord gespeeld te hebben.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Er is een X-patch
Echt leuk dat dat spel constant verbeterd wordt.
Er kan nu tot een 30-tal man op 1 server () en je kan een valse start maken. Dus extra uitdaging: 'In het startschot vallen' en 'm dan in eerste zetten
En nog vanalles: Mogelijkheid om srafgewichten mee te nemen, uw motor te brideren (luchttoevoer vemrinderen) om startvelden met verschillende wagens te nivelleren...Last edited by Lotuzzz; 12/06/2007, 11:52.
Comment
-
serieus, ik wist niet dat valse start nu ook mogelijk is. naja heb m ook pas sinds gister avond die x versie.
als je zon valse start maakt, krijg je dan een penalty ofzo? maakt drag races trouwens ook wat leuker
best geinig dat je ook gewicht kan toevoegen, om de zoveel tijd organiseren we een endurance race voor een rc drift club. dan is er altijd een "safety car" of "bergingsvoertuig" op de baan. mocht er iemand dan vast komen te zitten (je kan nu ook reset blokkeren! ) dan ken je die uit de brand helpen.
omdat ik meestal host (tjaa via hamachi dus) gebruik ik een RB4...met 2 gelockte diffs, hybride bandjes met zeer lage banden spanning en een zeer korte 1ste versnelling om autos weg te duwen. vervolgens gooi ik die auto vol met passagiers, brandstof en nu ook met gewicht (best vet is best makelijk om dan een 50/50 verdeling te maken) en hoppa je hebt een tractor die haast op rupsbanden staat ben nog nooit met die combo vast komen te staan, al helemaal niet met hogere grondspeling duwt echt alles aan de kant
heb zin in de eerst volgende race...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenBest wel grappig, ik ga het spel ook nog is installeren, maar ik ben echt slecht in LFS...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIédereen is slecht in LFS in't begin...
Comment
-
Is er iemand die LFS speelt met het Logitech Driving Force Pro stuurtje? Eigenlijk voor playstation2, maar werkt perfect voor pc. Als iemand deze heeft kan je mij dan enkele tips geven hoe ik deze het best instel? Die 900° stuurfunctie is echt zalig, maar echt niet gemakkelijk om te driften!
Comment
-
-
Travelled distance: 7803 Ml
Fuel burnt: 2918 Ltr
Laps: 3989
Hosts joined: 371
Races won: 49
Second: 67
Third: 57
Finished: 590
Qualifications: 10
Pole Positions: 2
Drags / Wins: 28 / 2
Fille waar rij jij dan altijd? Ben je nog nooit tegengekomen op een server...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenTravelled distance: 7803 Ml
Fuel burnt: 2918 Ltr
Laps: 3989
Hosts joined: 371
Races won: 49
Second: 67
Third: 57
Finished: 590
Qualifications: 10
Pole Positions: 2
Drags / Wins: 28 / 2
Fille waar rij jij dan altijd? Ben je nog nooit tegengekomen op een server...
STCC servers, en vroeger érg vaak op de FM Oval junkies toen nog samen met gTa int begin
we waren er dikwijls aant oefenen om te draften bij elkaar om zo hoog mogelijke snelheden te behalen..
Nu speel ik niet meer zoveel, maar daar gaat terug verandering in komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenSTCC servers, en vroeger érg vaak op de FM Oval junkies toen nog samen met gTa int begin
we waren er dikwijls aant oefenen om te draften bij elkaar om zo hoog mogelijke snelheden te behalen..
Nu speel ik niet meer zoveel, maar daar gaat terug verandering in komen
STCC, dat zijn toch die met silver en gold licenses enzo die nu 'UKCT' heten?
Comment
Comment