Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er kan nu tot een 30-tal man op 1 server () en je kan een valse start maken. Dus extra uitdaging: 'In het startschot vallen' en 'm dan in eerste zetten
En nog vanalles: Mogelijkheid om srafgewichten mee te nemen, uw motor te brideren (luchttoevoer vemrinderen) om startvelden met verschillende wagens te nivelleren...
Alhoewel 'k al in geen maanden meer heb gespeeld, heb 'k ook meteen de X-patch geïnstalleerd. Heb wel 't spel nog niet opgestart om de wijzigingen te bekijken.
Misschién, ik zeg *misschien* heb ik deze zomer weer 'es wat meer tijd om te spelen.
serieus, ik wist niet dat valse start nu ook mogelijk is. naja heb m ook pas sinds gister avond die x versie.
als je zon valse start maakt, krijg je dan een penalty ofzo? maakt drag races trouwens ook wat leuker
best geinig dat je ook gewicht kan toevoegen, om de zoveel tijd organiseren we een endurance race voor een rc drift club. dan is er altijd een "safety car" of "bergingsvoertuig" op de baan. mocht er iemand dan vast komen te zitten (je kan nu ook reset blokkeren! ) dan ken je die uit de brand helpen.
omdat ik meestal host (tjaa via hamachi dus) gebruik ik een RB4...met 2 gelockte diffs, hybride bandjes met zeer lage banden spanning en een zeer korte 1ste versnelling om autos weg te duwen. vervolgens gooi ik die auto vol met passagiers, brandstof en nu ook met gewicht (best vet is best makelijk om dan een 50/50 verdeling te maken) en hoppa je hebt een tractor die haast op rupsbanden staat ben nog nooit met die combo vast komen te staan, al helemaal niet met hogere grondspeling duwt echt alles aan de kant
Is er iemand die LFS speelt met het Logitech Driving Force Pro stuurtje? Eigenlijk voor playstation2, maar werkt perfect voor pc. Als iemand deze heeft kan je mij dan enkele tips geven hoe ik deze het best instel? Die 900° stuurfunctie is echt zalig, maar echt niet gemakkelijk om te driften!
Comment