je had je hand nog mee op die foto moeten leggen, zo krijgen wij een realistisch beeld van de grote van 1:12... allee ja het 1:18 model zegt ook genoeg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenje had je hand nog mee op die foto moeten leggen, zo krijgen wij een realistisch beeld van de grote van 1:12... allee ja het 1:18 model zegt ook genoeg
maar kan verzekeren dat eht een redelijke grote is en vrij zwaar ...
zal er nog eens wa pics van trekken met gewone zaken op de achtergrond enzo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samexit Bekijk Berichtenok, zal ik eens doen
maar kan verzekeren dat eht een redelijke grote is en vrij zwaar ...
zal er nog eens wa pics van trekken met gewone zaken op de achtergrond enzo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteneen gsm... da kent iedereen van formaat
edit:
voila
kleintje dus :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenAls alles goed gaat, zal ik binnen twee weken mijn derde Reventón ontvangen
Ik ga er mij ergens zo ene bestellen , deze is tenminste wel degelijk afgewerkt .
Comment
-
hallo, knappe aanwinsten allemaal!!
ik heb gisteren ook nog eentje binnengekregen een subaru impreza wrx sti 1:18 van autoart. ik ben niet zeker maar ik denk dat deze toch wel zeldzaam zijn. klein detail dat mij opviel is dat het stuur rechts staat. is dit normaal of is dit een britse versie?
groeten bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo, knappe aanwinsten allemaal!!
ik heb gisteren ook nog eentje binnengekregen een subaru impreza wrx sti 1:18 van autoart. ik ben niet zeker maar ik denk dat deze toch wel zeldzaam zijn. klein detail dat mij opviel is dat het stuur rechts staat. is dit normaal of is dit een britse versie?
groeten bart
is normaal bart alle Subaru's en Mitsubishi's behalve de WRC versies zijn RightHandDrive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo, a dat wist ik niet. ben bezig verschillende bmw's te verkopen en ga nu ook andere merken beginnen verzamelen.
groeten bart
Idd subkes zijn zeldzaam maar deze kan je krijgen tegen behoorlijk scherpe prijzen hoor
Comment
Comment