Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
@fobie
Nice, vanwaar haalt ge uw wagens voornamelijk?
ben ook aan het zien voor eens wa porsches van autoart (maar dan liefst LeMans racers)
zijn de porsches van autoart sealed bodies?
hier vorige week ook nog 2 Vipers 1/18 van Autoart binnen (Lemans racers '98, den #51 en #53)
en een cadillac CTS-VR # 8 van autoart
de volgende dagen nog een Corvette te verwachten
Corvette C5R "Raced Version" van Action Perf. 1/18
Comment
-
Prachtige GT3 RS, Fobie! Ik heb net dezelfde. Het was zelfs mijn allereerste kwaliteitsschaalmodel dat ik zelf kocht. Het beste dat ik voordien al had, was een Maisto.
Ik heb dat model nog toch al ongeveer 3,5 jaar, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk heb die GT3 RS ook! Nog altijd één van mn mooiste modellen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAlleen jammer dat het geen facelift GT3 RS is. En de scheiding tss het rood en wit in de achterlichten, is ook niet je dat, maar daar hebben alle Porsches van Kyosho last van. Nu ja, de mijne en diegene die ik al gezien heb toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk BerichtenTis een Autoart en geen Kyosho.
Natúúrlijk is het een Aa!
Comment
-
Hello
ik ben nieuw hier en kom mijne autokes eens tonen op deze site
mijn nieuwe aanwinsten vandaag zijn de
Lamborghini Concept 1/18
Lamborghini Gallardo Superleggera
wie de rest van mijn auto's wil zien kan terecht op
Comment
-
tis op dezelfde webspace maar apart gedeelte /guy
er bestaat nog een 3de deel (nog een broerke www.samexit.be/michael )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenAhja nu zie ik het, ook een broer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk Berichtenik ben nieuw hier en kom mijne autokes eens tonen op deze site
mijn nieuwe aanwinsten vandaag zijn de
Lamborghini Concept 1/18
Lamborghini Gallardo Superleggera
wie de rest van mijn auto's wil zien kan terecht op
http://www.samexit.be/guy/
Comment
Comment