Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig model fobie, heb ik ook altijd een mooi model gevonden , moet er bij mij ook ooit eens bijkomen, goede keuze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk Berichten
      Vandaag gaan ophalen:
      1/18 Autoart Porsche 911 GT3R Asian Carrera Cup 2004 Charles Kwan
      LMTD EDT 1000 pcs
      Hoeveel heb je hiervoor neergeteld ? 2 jaar geleden was er voor deze wagen een echte hype in de diecastwereld en werd er gemakkelijk tot 150 € en meer geboden. Is dit nu nog zo of zijn de prijzen genormaliseerd (voor een toch vrijwel onbekende racer in een minder gekende race....)
      'k heb nooit de heisa hierrond begrepen ???
      In elk geval wel een schitterend model fobie !!
      En als je aan dit tempo voortgaat..amaaai...lotto gewonnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
        Hoeveel heb je hiervoor neergeteld ? 2 jaar geleden was er voor deze wagen een echte hype in de diecastwereld en werd er gemakkelijk tot 150 € en meer geboden. Is dit nu nog zo of zijn de prijzen genormaliseerd (voor een toch vrijwel onbekende racer in een minder gekende race....)
        Ik heb deze geruild voor een AA Evo6(zonder doos). De Lotto heb ik jammer genoeg nog niet gewonnen maar ik heb mijn rallycollectie van de hand gedaan vandaar de vele modellen.Er zijn er nog twee onderweg en zaterdag ga ik wat inkopen doen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
            amaai 150€ nooit ni echt goe begrepe, heb er in de tijd enkel van verkocht voor 89,90€ heb er nu nog 1tje in stock te koop staan... das toch beter dan 150€

Comment

• 1/18 Exoto Porsche 935 Martini #1

Vandaag binnengekregen en naar mijn mening een prachtmodel.Heeft me flink wat gekost maar ja ze worden al wat zeldzamer.Is zijn geld toch wel meer dan waard.

Comment

• KNAP

Mooi die 4 samen

Comment

• Wow, je moet zondag maar eens een groepsfoto'ke maken van al je circuitracers te samen Hoeveel heb je er nu al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                    Wow, je moet zondag maar eens een groepsfoto'ke maken van al je circuitracers te samen Hoeveel heb je er nu al?
                    Zondag zullen er ondertussen al flink wat modellen bijgekomen zijn

Comment

• Jawadde dadde , wederom schitterende aanwinst !

Picanol heeft ne extra bonus uitgekeerd zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                        Jawadde dadde , wederom schitterende aanwinst !

Picanol heeft ne extra bonus uitgekeerd zeker
                        Was dat maar waar!!!!!!!!!

Comment

• Zeer knappe aanwinsten !

Comment

• Al ooit gehoord van low budget modellen fobie ????

Comment

• Dinsdag besteld bij modellissimo en vandaag toegekomen.

jawatte zo snel
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Da's even snel zoals jij modellen koopt

Comment

• 2 weken geleden was ik in Hasselt en toch nog eens "per toeval"
                                  bij Broux binnengestapt en toch nog een paar koopjes (1:43) kunnen doen.
                                  Alles was toen aan -50%

Deze ford (1:1 ook voor een schappelijke prijs op ebay gewonnen

Comment

Da's even snel zoals jij modellen koopt
                                    Morgen nog ne Porsche en dan is het verlanglijstje leeg.

p.s. mooie modellen vooral de Ford Sierra.

Comment

• Gillio, stond er nog iets? Ik heb er even terug twee Maserati's gekocht.

Comment

• Er stond niet zo veel meer ... ( wel nog redelijk wat F1 - 1:1

En in een kleine vitrinenkast stonden nog een aantal
                                        porsches van minichamps (1:43) maar voor de rest
                                        waren de mooiste modellen de deur al uit.

Heb er trouwens ook de verjaardagscadeau voor m'n schoonbroer
                                        al gekocht , wa wil je ... aan de helft van de prijs.
                                        Zal er ook eens een fotoke van trekken.

Comment

Er stond niet zo veel meer ... ( wel nog redelijk wat F1 - 1:1

En in een kleine vitrinenkast stonden nog een aantal
                                          porsches van minichamps (1:43) maar voor de rest
                                          waren de mooiste modellen de deur al uit.

Heb er trouwens ook de verjaardagscadeau voor m'n schoonbroer
                                          al gekocht , wa wil je ... aan de helft van de prijs.
                                          Zal er ook eens een fotoke van trekken.
                                          Merci

Comment

Working...
                                          X